رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 تیر 1394 - 16:13
  • کد خبر : ۶۳۳۴
  • چاپ خبر : کنسرت گروه ˝ریحان˝ به مهرماه موکول شد/ تاریخ انتشار آلبوم همچنان پابرجاست

کنسرت گروه ˝ریحان˝ به مهرماه موکول شد/ تاریخ انتشار آلبوم همچنان پابرجاست

صفحه موسیقی-مینا آتشی: هاشم اسلامیان از جابجایی تاریخ کنسرت و اطلاعاتی پیرامون انتشار اولین آلبوم رسمی گروه ˝ریحان˝ خبر داد. هاشم اسلامیان خواننده گروه ریحان گفت: پیش از این قرار بود گروه موسیقی آذربایجانی “ریحان” در روزهای 4 و 5 شهریورماه سال جاری کنسرتی شاد را در تالار وحدت به روی صحنه ببرد اما به خاطر […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: هاشم اسلامیان از جابجایی تاریخ کنسرت و اطلاعاتی پیرامون انتشار اولین آلبوم رسمی گروه ˝ریحان˝ خبر داد.

هاشم اسلامیان خواننده گروه ریحان گفت: پیش از این قرار بود گروه موسیقی آذربایجانی “ریحان” در روزهای 4 و 5 شهریورماه سال جاری کنسرتی شاد را در تالار وحدت به روی صحنه ببرد اما به خاطر تداخل با یک سری برنامه‌های اجرایی دیگر مجبور شدیم تاریخ این کنسرت را تغییر داده و به مهرماه موکول کنیم.

اسلامیان ادامه داد: گروه موسیقی “ریحان” متشکل از 12 نوازنده چیره‌دست به سرپرستی ارکستر حجت مبذول و به خوانندگی بنده است و تا به امروز در شهرهایی چون تهران، تبریز، اردبیل، زنجان، ارومیه و همچنین کشور‌های ترکیه و آذربایجان به روی صحنه رفته و با توجه به اجراهای بی‌نقص گروه توانسته‌ایم در تالار وحدت که سالنی مختص به درجه یک‌های موسیقی است به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده آذربایجانی درباره اولین آلبوم رسمی خود با هم بیان کرد: این آلبوم “مارال” نام دارد که تا اول شهریور ماه امسال روانه بازار موسیقی خواهد شد، تمامی قطعات این آلبوم شامل موسیقی شاد آذربایجانی است.

گفتنی است، گروه “ریحان” به خوانندگی هاشم اسلامیان ملقب به آیهان در اسفندماه سال گذشته کنسرت آذربایجانی را همراه با حرکات فولکوریک آذربایجانی در تالار وحدت طی دو روز اجرا کرد.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه