رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 تیر 1394 - 16:09
  • کد خبر : ۶۳۳۱
  • چاپ خبر : اولین آلبوم رسمی «رضا خضری» منتشر می‌شود

اولین آلبوم رسمی «رضا خضری» منتشر می‌شود

صفحه موسیقی: «رضا خضری» خواننده جوان و خوش آتیه کشورمان از انتشار اولین آلبوم پاپ رسمی خود در دو ماه آینده خبر داد. اولین آلبوم رسمی خضری «یاقوت 27» نام گرفته و تا دوماه آینده به تهیه کنندگی «محمدرضا زرچین» و با حضور چهره‌های مطرح موسیقی پاپ چون «بابک جهانبخش» و «مسعود امامی» توسط شرکت “نت […]

صفحه موسیقی: «رضا خضری» خواننده جوان و خوش آتیه کشورمان از انتشار اولین آلبوم پاپ رسمی خود در دو ماه آینده خبر داد.

اولین آلبوم رسمی خضری «یاقوت 27» نام گرفته و تا دوماه آینده به تهیه کنندگی «محمدرضا زرچین» و با حضور چهره‌های مطرح موسیقی پاپ چون «بابک جهانبخش» و «مسعود امامی» توسط شرکت “نت هشتم” منتشر می‌شود.

«یاقوت 27» از سروده های «ترانه مکرم»، «علی بحرینی»، «مهدیه عرب»، «شقایق میرزایی»، «میررضا آقایی»، «سمانه بابایی» و«حمزه زارعی» است و«بابک جهانبخش»، «مهدی گرناوی»، «مسعود امامی،» «حمیدرضا حاذقی»، «میلاد اکبری»، «بنیامین ولی نژاد»، «شاهین کمالی» و «بردیا اصفهانی» آهنگسازان و تنظیم کنندگان این مجموعه هستند و «مسعود مفیدی» وظیفه میکس و مسترینگ ده قطعه از این اثر را برعهده داشته است.

رضا خضری خوانندگی را از سال 86 آغاز و یک آلبوم نیز به صورت اینترنتی منتشر کرده است. وی به جز خوانندگی مدیریت گروه فرهنگی هنری (سل) را نیز برعهده دارد، که این گروه با همراهی «محمد چناری»، «افشین سیاه پوش»، «امین باقری»، «الیاس شیرزاد»، «انوشیروان تقوی»، «میلاد اکبری»، «ترانه مکرم»، «مهدیه عرب»، «بهاره مکرم»، «زهره زمانی»، عرفان سلیمی» و… در زمینه تهیه و تولید آلبوم فعالیت می کند.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه