رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 تیر 1394 - 15:38
  • کد خبر : ۶۳۲۳
  • چاپ خبر : آغاز ماراتن یک ماه موسیقی پاپ / از کنسرت تولد سیروان تا آغاز تور کنسرت‌های محسن یگانه و مازیار فلاحی

آغاز ماراتن یک ماه موسیقی پاپ / از کنسرت تولد سیروان تا آغاز تور کنسرت‌های محسن یگانه و مازیار فلاحی

صفحه موسیقی-مینا آتشی: کنسرت‌های سعید شهروز، حمید عسکری، مازیار فلاحی، محسن یگانه، مهدی احمدوند، مهدی یراحی، علی عبدالمالکی، سیروان خسروی از جمله برنامه‌هایی هستند که به فواصل کوتاه در مردادماه برگزار خواهند شد. بعد از استراحت یک ماه به مناسبت ماه مبارک رمضان حوزه موسیقی با قدم گذاشتن در ماه پنجم سال، رنگ تابستانی به خود […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: کنسرت‌های سعید شهروز، حمید عسکری، مازیار فلاحی، محسن یگانه، مهدی احمدوند، مهدی یراحی، علی عبدالمالکی، سیروان خسروی از جمله برنامه‌هایی هستند که به فواصل کوتاه در مردادماه برگزار خواهند شد.

بعد از استراحت یک ماه به مناسبت ماه مبارک رمضان حوزه موسیقی با قدم گذاشتن در ماه پنجم سال، رنگ تابستانی به خود گرفته و پا به یک ماراتن یک ماه خواهد گذاشت. مردادماه امسال شاهد کنسرت‌های مختلف و متفاوتی در بخش پاپ خواهیم بود که در ادامه این گزارش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

سعید شهروز با گروه غزلک روی صحنه می‌رود

سعید شهروز با همراهی گروه غزلک اول مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

شهروز درباره این کنسرت به هنرآنلاین گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها باز با یک اجرای زنده در خدمت هوادارانم خواهم بود. امیدوارم در آن روز بتوانم اتفاقات خوبی را رقم زده تا شبی خاطره‌انگیز را به یادگار بگذارم. رهبری ارکستر من در این اجرا میلاد مجذوب و سرپرستی گروه ارکستر هم توسط بابک شهروز انجام خواهد گرفت. این کنسرت با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید و قطعات پرطرفدارم همراه است.

این کنسرت روز اول مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

سیروان خسروی در شب تولدش به نمایشگاه می‌رود

سیروان خسروی خواننده روز ۴ مرداد (درست در شب تولدش) طی دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این تنظیم‌کننده مطرح موسیقی در این کنسرت به اجرای گلچینی از قطعات آلبوم‌های خود به اضافه چند قطعه جدید خواهد پرداخت.

 

این کنسرت که چهارم مرداد در شب تولد سیروان خسروی برگزار می‌شود، تنها کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز بلیت‌فروشی‌، تمامی بلیت‌های آن به فروش رفت، بر همین اساس این کنسرت تا هشتم مرداد تمدید خواهد شد.

علی عبدالمالکی با “مخاطب خاص” روی صحنه

کنسرت علی عبدالمالکی روز 6 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سئانس برگزار خواهد شد. این خواننده در این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم تازه خود با نام “مخاطب خاص” و چند قطعه جدید دیگر خواهد پرداخت.

مهدی یراحی “مثل مجسمه” روی سن می‌رود

مهدی یراحی برای اولین بار در سال 94 روی صحنه خواهد رفت. این خواننده روز نهم مردادماه و طی دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت.

این کنسرت اولین اجرای آلبوم “مثل مجسمه” هم محسوب می‌شود. اثری که روز چهارم تیر به بازار عرضه شد و توانست نظر مثبت مخاطبان این خواننده و اهالی موسیقی را به خود جلب کند. مهدی کرد تهیه‌کننده این برنامه است و نیما رمضان وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد.

از سوی دیگر گفته می‌شود اجرای نهم مرداد یراحی آغازگر تور کنسرت‌های او هم خواهد بود. توری که بر اساس اعلام مهدی کرد در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود و قرار است این خواننده و گروهش فعالیت بیشتری در زمینه اجرای زنده داشته باشند. آخرین کنسرت مهدی یراحی به بهمن 93 بازمی‌گردد و او پس از اجرای برنامه در شهر اهواز و دیدار با همشهریانش تمام تمرکزش را روی مراحل تهیه و نشر “مثل مجسمه” معطوف کرد.

تور خواننده احساسی پاپ از نصف جهان آغاز می‌شود

مازیار فلاحی تور کنسرت‌های خود را از امروز 30 تیرماه در اصفهان آغاز و بعد از آن در اکثر شهرهای ایران به اجرای برنامه می‌پردازد.

کنسرت اصفهان مازیار فلاحی امروز 30 تیرماه در تالار رودکی اصفهان به روی صحنه می‌رود. همچنین در تاریخ 3 مردادماه این کنسرت در تالار کیان‌شهر بیرجند، 5 مردادماه در هتل البرز شهر لاهیجان و در 13 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفته و فلاحی با اجرای قطعاتی از آلبوم‌هایش با علاقه‌مندان خود دیدار خواهد کرد.

فلاحی مهرماه سال جاری نیز به اروپا سفر می‌کند و در شهرهای مختلف به برگزاری تور کنسرت‌های خود با عنوان “عاشقانه‌ها را پایانی نیست” می‌پردازد.

حمید عسکری در تهران می‌خواند

حمید عسکری 22 مردادماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سئانس به اجرای برنامه می‌پردازد. این خواننده در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید خود با عنوان “از عشق” را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

نام بعضی از قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود؛ خواهش که می‌کنم، ایده آل، عشق تو، فراموشی، می‌ترسیدم، گریه مرد، عشق سابق، خط به خط، ماه، از عشق و کبریت است. همچنین بخش دیگر این کنسرت به اجرای قطعات همه دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم، خودمو به خنده می‌زنم، آگه به تو نمی‌رسم این دیگه قسمت منه، تو که میدونی نباشی نمیتونم، دلم صد پاره شده بی تو آواره شده، یه روز تو زندگی‌ام بودی، آخه تو عزیز قصه‌هامی، فکر می‌کنی کی هستی، نه مث تو واسه من پیدا میشه، آهای تو که عشق منی، چند روزه که دلم میگه، مگه مال من نبودی و قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم اختصاص دارد.

فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک و آکوستیک)، پیام طونی (ویُلُن سُلو و ارکستر)، همایون نصیری (پرکاشن)، هومن نامداری (ساکسیفون آلتو و سوپرانو)، شهاب اکبری، پوریا حیدری، کوشان حداد و محمد مجرلو (کیبورد و سینتی‌سایزر) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.
مهدی احمدوند اواخر مردادماه روی صحنه می‌رود

اجرای مهدی احمدوند در سالن میلاد

مهدی احمدوند خواننده جوان پاپ دوشنبه 26 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

او در این کنسرت گلچینی از آلبوم‌های خود به اضافه سینگل تراک‌های دیگر را اجرا خواهد کرد. این کنسرت به همت شرکت “اکسیر نوین” برگزار خواهد شد.

“نگاه” محسن یگانه از اصفهان تا تالار وزارت کشور

محسن یگانه تور کنسرت‌های خود را از اصفهان آغاز کرده و در روز 31 مردادماه در سالن وزارت کشور روی صحنه می‌رود. یگانه ابتدا در روز ۳۱ تیرماه در منطقه چادگان اصفهان و بعد از آن دوم مردادماه در منطقه آزاد ماکو و در آخر، روز 31 مردادماه هم در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت‌ها که به نوعی تازه‌ترین برنامه‌های محسن یگانه بعد از ایام ماه مبارک رمضان است قطعاتی جدید آلبوم از این خواننده که اردیبهشت‌ماه امسال با عنوان “نگاه من” روانه بازار موسیقی شد برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

دنبالش می‌رم، چقدر دیر، دیوار، نه، درکم کن، خاطره بازی، جاده، تو فکر می‌رم، نگاه، دلکم، دلسرد، انتظار و پرنده قطعات منتشر شده در آلبوم “نگاه من” هستند که در این برنامه‌ها اجرا خواهند شد.

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه