رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 تیر 1394 - 17:00
  • کد خبر : ۶۳۰۵
  • چاپ خبر : بلیت فروشی کنسرت نهم مرداد این خواننده در تهران آغاز شد

بلیت فروشی کنسرت نهم مرداد این خواننده در تهران آغاز شد

صفحه موسیقی – محمد اکبری : «مهدی یراحی» تور کنسرت های مثل مجسمه در تمامی استان های ایران برگزار می کند. «مهدی یراحی» برای اولین بار در سال 94 روی صحنه خواهد رفت. این خواننده روز نهم مردادماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت. بلیت […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : «مهدی یراحی» تور کنسرت های مثل مجسمه در تمامی استان های ایران برگزار می کند.
«مهدی یراحی» برای اولین بار در سال 94 روی صحنه خواهد رفت. این خواننده روز نهم مردادماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبانش دیدار خواهد داشت. بلیت فروشی این برنامه از ساعت 14 روز پنجشنبه 25 تیرماه آغاز شده و علاقه مندان میتوانند به سایت ایران کنسرت و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند . مهدی کرد تهیه کننده این برنامه است و نیما رمضان وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد.
این کنسرت اولین اجرای آلبوم «مثل مجسمه» هم محسوب می‌شود. اثری که روز چهارم تیر به بازار عرضه شد و توانست نظر مثبت مخاطبان این خواننده و اهالی موسیقی را به خود جلب کند. مهدی یراحی در سومین آلبوم رسمی خود با جمعی از چهره‌های مطرح موسیقی همکاری داشت و آثار متفاوتی را نسبت به آلبوم‌های «امپراطور» و «منو رهاکن» ارائه کرد. مثل مجسمه تا این لحظه در صدر جدول فروش سایت «بیپ تونز» قرار دارد و در نظرسنجی‌های مختلف تا این لحظه رقابت نزدیکی با سایر آلبوم‌های پاپ داشته است.
از سوی دیگر گفته می شود که اجرای نهم مرداد یراحی آغازگر تور کنسرت های او هم خواهد بود. توری که بر اساس اعلام مهدی کرد در تمامی استان های کشور برگزار می شود و قرار است این خواننده و گروهش فعالیت بیشتری در زمینه اجرای زنده داشته باشند. آخرین کنسرت مهدی یراحی به بهمن 93 باز می گردد و او پس از اجرای برنامه در شهر اهواز و دیدار با همشهریانش تمام تمرکزش را روی مراحل تهیه و نشر مثل مجسمه معطوف کرد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه