رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 تیر 1394 - 14:17
  • کد خبر : ۶۳۰۱
  • چاپ خبر : مهدی پاکدل : به هیچ وجه قصد خوانندگی ندارم

مهدی پاکدل : به هیچ وجه قصد خوانندگی ندارم

صفحه موسیقی – فرید توفیقی :  آلبوم انعکاس کوچه‌های خیس با صدای مهدی پاکدل ؛ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون چندی پیش منتشر شد . این آلبوم که اشعاری از حسن جنت مکان و آهنگسازی محمد جواد بیگلرزاده را دارد توسط شرکت نوای آویژه هنر و در ۱۳ قطعه منتشر شده است . به بهانه ی انتشار […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی :  آلبوم انعکاس کوچه‌های خیس با صدای مهدی پاکدل ؛ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون چندی پیش منتشر شد . این آلبوم که اشعاری از حسن جنت مکان و آهنگسازی محمد جواد بیگلرزاده را دارد توسط شرکت نوای آویژه هنر و در ۱۳ قطعه منتشر شده است .

به بهانه ی انتشار این آلبوم گپ کوتاهی با این بازیگر خوب کشورمان داشتیم که ماحصل آن را در ذیل خواهید خواند :

بازیگر نقش طاهر در سریال پر مخاطب “ستایش” درباره این آلبوم گفت : آهنگساز این کار یعنی آقای محمد جواد بیگلرزاده طی تماسی پیشنهاد حضور در این آلبوم را مطرح کرده و پس از اینکه این اثر را شنیدم به ناب بودن آن پی برده و مشتاق همکاری شدم. وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد خوانندگی را تجربه کند ، گفت : به هیچ وجه قصد خوانندگی ندارم چون این کار تخصصی بوده و من نیز تخصصی در آن ندارم.

وی در زمینه ی بازیگری چند اثر متفاوت را در آینده خواهد داشت که قطعا ً نام وی بیش از پیش ؛ بر سر زبان ها می افتد . آلبوم دکلمه اشعار “در انعکاس کوچه‌های خیس” خرداد ماه گذشته توسط شرکت نوای آویژه هنر و به تهیه کنندگی دیبا فروزان منتشر شد .

Mehdi-Pakdel

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه