رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 تیر 1394 - 14:06
  • کد خبر : ۶۲۶۷
  • چاپ خبر : پیروز ارجمند از سمت خود استعفا داد/ طالبی سرپرست تازه دفتر موسیقی

پیروز ارجمند از سمت خود استعفا داد/ طالبی سرپرست تازه دفتر موسیقی

صفحه موسیقی-مینا آتشی : پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد صبح امروز پس از نزدیک به 20 ماه فعالیت در دفتر موسیقی استعفا داد. از روزهای گذشته اخباری مبنی بر برکنار پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی به گوش می‌رسید که صبح امروز این مدیر پس از 20 ماه فعالیت در دفتر موسیقی با […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی : پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد صبح امروز پس از نزدیک به 20 ماه فعالیت در دفتر موسیقی استعفا داد.

از روزهای گذشته اخباری مبنی بر برکنار پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی به گوش می‌رسید که صبح امروز این مدیر پس از 20 ماه فعالیت در دفتر موسیقی با استعفا از این سمت، با دفتر موسیقی رسما خداحافظی کرد.

این مدیر صبح امروز  ضمن تایید این خبر دلیل استعفای خود را مشغله‌‌های شخصی اعلام کرد.بنابراین گزارش، تا زمان انتخاب مدیر جدید، طالبی به عنوان سرپرست دفتر موسیقی انتخاب شده است.

پیروز ارجمند در حالی استعفا داد که چندی پیش در گفتگوی خود گفته بود: «قطعا هر مدیری در طی فعالیت‌ کاری خودش در یک مجموعه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند بخش‌هایی زیادی از این حرف‌ها را زمانی بزند که خواست مجموعه را ترک کند. من در شرایط سخت مشغول فعالیت در دفتر موسیقی هستم. شرایط من در دفتر موسیقی، شرایط مطلوبی نیست. مدیرت در حوزه موسیقی مسولیت سنگینی است و حاشیه‌های زیادی هم دارد. به هرحال وقتی به شخصی مسولیتی داده می‌شود باید متناسب با آن مسولیت اختیارات هم داشته باشد.

وی افزود: تا کنون هرآنچه که به من تکلیف شده، انجام داده‌ام و در حال حاضر هم با تمام شرایط نامساعدی که وجود دارد، ایستاده‌ام و وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. من نقدهایی را بر نقش قانونی دفتر موسیقی در مجموعه معاونت هنری وارد می‌دانم. این موضوع را شاید تنها شخص وزیر بتواند حل کند.

ارجمند ادامه داد: دفتر موسیقی با مشکلاتی فراوانی روبه‌رو است. به عنوان نمونه وقتی حقوق اعضای شوراهای ما 9 ماه پرداخت نمی‌شود، طبیعتا انگیزه آن‌ها برای ادامه کار کم می‌شود. یا به عنوان نمونه وضعیت فیزیکی دفتر موسیقی که یک سیستم کانکسی دارد و به هر حال چنین مکانی برای نهادی که نقش مهمی دارد، شایسته نیست. به هر صورت ما در مجموعه دفتر موسیقی چون هدف‌مان خدمت‌گذاری است،‌ تمام مشکلات را تحمل کردیم.

وی تصریح کرد: درباره این که شرایط را معاونت هنری طوری رقم می‌زند که من استعفا بدهم، ‌نظری نمی‌توانم داشته باشم. من تا زمانی که تکلیف از من ساقط نشود در دفتر موسیقی خواهم ماند و وظیفه قانونی خودم را با تمام فشارهایی که هست،‌انجام خواهم داد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه