رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 تیر 1394 - 13:36
  • کد خبر : ۶۲۶۸
  • چاپ خبر : محسن چاوشی و علیرضا قربانی برای شهرزاد می خوانند

محسن چاوشی و علیرضا قربانی برای شهرزاد می خوانند

صفحه موسیقی- سجاد مالمیر : « شهرزاد » ، جدیدترین سریال شرکت تصویر گستر پاسارگاد است که اواخر مرداد ماه سال جاری در شبکه های نمایش خانگی پخش خواهد شد .عوامل این مجموعه برای موفقیت هر چه بیشتر سریالشان ، تصمیم به پر رنگ کردن بخش موسیقی آن گرفته اند و برای این مهم ، به سراغ […]

صفحه موسیقی- سجاد مالمیر : « شهرزاد » ، جدیدترین سریال شرکت تصویر گستر پاسارگاد است که اواخر مرداد ماه سال جاری در شبکه های نمایش خانگی پخش خواهد شد .عوامل این مجموعه برای موفقیت هر چه بیشتر سریالشان ، تصمیم به پر رنگ کردن بخش موسیقی آن گرفته اند و برای این مهم ، به سراغ محسن چاوشی از محبوبترین خوانندگان پاپ و علیرضا قربانی از بهترین سنتی خوان های کشور رفته اند .

به گزارش صفحه موسیقی ، حضور علیرضا قربانی به عنوان یکی از تیتراژ خوان های این سریال کاملا قطعی است . هر یک از عوامل تهیه فیلم ، طی ماه های اخیر بر تیتراژ خوانی قربانی تاکید کرده اند . ترانه علیدوستی بازیگر نقش اول زن این سریال نیز در یکی از صفحات مجازی از علیرضا قربانی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال نام برد .
اما در مورد خواندن محسن چاوشی در این سریال تاریخی ، از اوایل سال جاری ؛ تایید و تکذیب های متعددی اعلام شد . ابتدا بهروز صفاریان و سایت رسمی محسن چاوشی مدعی شدند که چاوشی برای سریال شهرزاد خواهد خواند اما پس از مدت کوتاهی یکی از عوامل سریال شهرزاد این ادعا را رد کرد . در نهایت و در روز جمعه 12 تیر ماه ، در مراسم رونمایی از سریال شهرزاد ، قطعه ای از محسن چاوشی بر روی تیزر این سریال پخش شد که این تیزر به صورت رسمی ، حضور محسن چاوشی در میان خوانندگان سریال شهرزاد را نیز تایید کرد . لازم به ذکر است که محسن چاوشی تیتراژ سریال « کیمیا » که لقب طولانی ترین سریال تاریخ سیمای ایران با 110 قسمت به یدک می کشد را نیز خوانده است که این سریال نیز به مانند شهرزاد ، مراحل نهایی ساخت خود را می گذراند و از اوایل فصل پاییز از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد .

سریال شهرزاد سریالی است که به دوره زمانی حوالی کودتای 28 مرداد و حضور محمد مصدق به عنوان نخست وزیر باز می گردد که البته این بازه زمانی بهانه ای برای روایت یک ملودرام عاشقانه شده است . وظیفه کارگردانی این سریال به عهده حسن فتحی می باشد و شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، مهدی هاشمی ، علی نصیریان ، مصطفی زمانی ، پریناز ایزدیار و ابوالفضل پور عرب از شاخص ترین بازیگران سریال شهرزاد هستند .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه