رفتن به بالا
  • شنبه - 13 تیر 1394 - 11:41
  • کد خبر : ۶۲۴۵
  • چاپ خبر : سلیقه بابک جهانبخش به چیزی که شنیده اید شبیه می باشد

سلیقه بابک جهانبخش به چیزی که شنیده اید شبیه می باشد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : اخیرا ً بابک جهانبخش جدیدترین تک قطعه خود را تولید و در اختیار مخاطبین خود قرار داد. این اثر با عنوان «سکوت» منتشر شد که رضا تاجبخش تنظیم آن را بر عهده داشت ، محسن شیرالی نیز ترانه این اثر احساسی را سرود. از تجربه همکاری بابک جهانبخش با این ترانه […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : اخیرا ً بابک جهانبخش جدیدترین تک قطعه خود را تولید و در اختیار مخاطبین خود قرار داد. این اثر با عنوان «سکوت» منتشر شد که رضا تاجبخش تنظیم آن را بر عهده داشت ، محسن شیرالی نیز ترانه این اثر احساسی را سرود. از تجربه همکاری بابک جهانبخش با این ترانه سرا را می توان به قطعات و آلبوم های اخیر جهانبخش نظیر «مدار بی قراری» ، «اکسیژن» و… اشاره کرد.
وی در این باره در صفحه شخصی اش توضیح داد : سلیقه بابک جهانبخش به چیزی که شنیده اید شبیه می باشد و خودم شخصاً به این نوع سبک از موسیقی، ترانه، تنظیم نیز علاقه مند هستم.

این خواننده محبوب خبر از اثر جدید خود در روز عید فطر را داد و گفت : قطعات متعددی را به زودی به اتمام خواهم رساند که فضای این قطعات از هم دیگر جدا می باشد، برای روز عید فطر قول یک تراک ریتمیک و با فضای شاد تر رو به شما عزیزان می دهم. لازم به ذکر است کنسرت های بابک جهانبخش در تهران و شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان به همت موسسه «اکسیر نوین» و به رهبری ارکستر رضا تاجبخش نیز آغاز می شود و علاقه مندان می توانند جهت خریداری بلیت به سایت اکسیر کنسرت مراجعه فرمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه