رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 تیر 1394 - 14:38
  • کد خبر : ۶۲۲۸
  • چاپ خبر : نشست خبری مطبوعاتی میثم ابراهیمی برگزار شد

نشست خبری مطبوعاتی میثم ابراهیمی برگزار شد

صفحه موسیقی – پیام سلطان زاده – نشست خبری میثم ابراهیمی یکشنبه 7 تیرماه برگزار شد . در ابتدای برنامه « حسین صنیعی » مدیر برنامه‌های « میثم ابراهیمی » با تشکر از حضور خبرنگاران وعکاسان دلیل این نشست را خواندن تیتراژهای اخیر ابراهیمی و تور کنسرت‌ها ایشان عنوان کرد. میثم ابراهیمی پس از تبریک ماه مبارک رمضان و خوش آمدگویی به خبرنگاران و عکاسان […]

صفحه موسیقی – پیام سلطان زاده – نشست خبری میثم ابراهیمی یکشنبه 7 تیرماه برگزار شد . در ابتدای برنامه « حسین صنیعی » مدیر برنامه‌های « میثم ابراهیمی » با تشکر از حضور خبرنگاران وعکاسان دلیل این نشست را خواندن تیتراژهای اخیر ابراهیمی و تور کنسرت‌ها ایشان عنوان کرد.

میثم ابراهیمی پس از تبریک ماه مبارک رمضان و خوش آمدگویی به خبرنگاران و عکاسان حاضر پس از هفت سال اولین نشست خبری خودش را  آغاز کرد.

در بیوگرافی شما  ذکر شده که میثم ابراهیمی کارخود را با قرائت قرآن شروع کرده میشه  برای ما  توضیح بدید این دو چه تناسبی با هم دیگه داره ؟

قرائت قرآن کریم به دلیل صوت لازم  یکی از سخت ترین کارها هست  پدرم تنقلاتی که دوست داشتم را در راه مسجد برای  من می خرید تا به مسجد رفتن عادت کنم همین بود که در  دوران کودکی مکبر مسجد شدم و در حال حاضر هم محرم ها میخوانم به نظرم قرآن کریم نقش به سزایی روی صدایم داشته است این جریان ها ادامه پیدا کرد تا در برنامه ای در شرکت پدرم کاری را خواندم و آن جا نقطه ای برای شروع کار خوانندگی بر ای من بود .

 چطوری چند سال اصلا کاری را پخش نکردید ولی دو آلبوم نبض و تگرگ را به صورت متوالی  پخش کردید؟

پس از تیتراژ برنامه ی امروز هنوز تمام نشده در سال 90، مصمم به جمع آوری آلبوم شدم  چون پس از آن برنامه از طرف مردم بازخوردهای خوبی دیدم ، از آلبوم نبض فقط 4 قطعه را دوست  داشتم و آلبوم اول خودم را آلبوم تگرگ میدانم .

اولین تیتراژی که خواندید تیتراژ برنامه خانه فیروزه ای بود اتفاق های اون موقع افتاد میشه توضیح برای همه ؟

اون موقع تهیه کننده ی آن برنامه آقای هاشمی بود من خیلی اتفاقی قرار شد این تیتراژ را آماده کنم اون زمان سایت شبکه علی لهراسبی را خواننده این قطعه معرفی کرده بود و چند سال بعد مردم فهمیدند این قطعه را میثم ابراهیمی خوانده در پیامک های مردمی  که به سامانه ی آن برنامه ارسال میشد دیدم که بعضی از زوج هایی که باهم مشکل داشتند با هدیه دادن این قطعه بهم با یکدیگر آشتی کردند و این یعنی موفقیت

از بازخوردهای آلبوم تگرگ راضی بودید ؟ چرا با یک گروه کارکردید ؟

بله خیلی راضی هستم  خیلی فکر شده آلبوم را جمع کردم  در این آلبوم من با اینکه با یک گروه کم تعداد کار کردم ولی خوب توانستند حس صدای من را درک کنند و در این آلبوم نمیتوانستم زیاد ریسک کنم. در آلبوم بعد قطعا با تعداد زیادی ازهنرمندان کار خواهم کرد که فضای متفاوت و شادی را بتوانم در آلبوم جدید ایجاد کنم فعلا یک کار را با همخوانی محمد علیزاده آماده کردم که از ماه مبارک رمضان دور بشویم آن را در فضای مجازی پخش خواهم کرد .

چرا با مازیار فلاحی همخوانی کردید ؟ وآن هم  در قطعه ی اصلی

مازیار فلاحی خودش به من پیشنهاد داد و خودش به من لطف داشت ، با مازیار فلاحی چند قطعه را اتود زدیم که بهترین آن ها تگرگ شد و تصمیم بر انتشار این قطعه گرفتیم که به فضای هردوی نزدیک تر بود .

چرا با شرکت آوای فروهر قرداد خود را فسخ کردید؟

قرداد ما شامل آلبوم و کنسرت میشد ولی

آوای فروهر پذیرفت که در پخش آلبوم کم کاری کرده است و چون پخش آلبوم نزدیک به عید بود آن را در شهرستان ها بیشتر پخش کرد ولی من تصمیم گرفتم قردادم را فسخ کنم .

از کدام یک از شرکت ها پیشنهاد دارید ؟

از چند شرکت پیشنهاد دارم که یکی از مهم ترین آن ها  اکسیرنوین هست فعلا همه منتظر پاسخ من هستند .

قرار بود تیتراژ ماه عسل را بخوانید ؟

بله آقای علیخانی یک کار از من شنیدند و آن را پسندیدند ولی من چون با تهیه کننده  برنامه دردسرهای عظیم آقای مهران مهام قرارداد  داشتم تصمیم گرفتم به قولم وفادار باشم ویک تیتراژ دیگر برای این برنامه آماده کردم که از قسمت 12 به بعد روی آنتن می رود.

سپس حسین صنیعی افزود : تور کنسرت های میثم ابراهیمی پس از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد، شهرهای اصفهان ،اراک ، اهواز ،تبریز اولین مقصد ها برای برگزاری کنسرت ها هستند.

سپاس از خانم مریم نجفی برای برگزاری این نشست خبری

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه