رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 تیر 1394 - 10:57
  • کد خبر : ۶۱۵۲
  • چاپ خبر : دانیال شهرتی “قو و دریا” را منتشر می کند

دانیال شهرتی “قو و دریا” را منتشر می کند

صفحه موسیقی – محمد اکبری : آلبوم موسیقی ” قو و دریا ” بزودی منتشر می شود . این مجموعه که دومین آلبوم دانیال شهرتی در بازار موسیقی خواهد بود ؛ تفاوت های ویژه ایی با البوم قبلی یعنی آموروسو دارد . آموروسو عاشقانه هایی بود که شهرتی ساخت و خواند اما ” قو و […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : آلبوم موسیقی ” قو و دریا ” بزودی منتشر می شود .

این مجموعه که دومین آلبوم دانیال شهرتی در بازار موسیقی خواهد بود ؛ تفاوت های ویژه ایی با البوم قبلی یعنی آموروسو دارد . آموروسو عاشقانه هایی بود که شهرتی ساخت و خواند اما ” قو و دریا ” عاشقانه هایی است که شهرتی بر پایه ی ساز پیانو ساخته و تنظیم کرده است .

دانیال شهرتی در گفتگویی با سایت صفحه موسیقی ( موزیک بورد ) گفت : آلبوم “ قو و دریا ” نگاه ویژه ی من به موسیقی است ؛ خودم  و زندگی ام را با پیانو به گوش مخاطبین و علاقه مندان به موسیقی می رسانم ؛ این بار با نت هایی از جنس احساس و حس و حالی متفاوت. وی همچنین گفت : مدیریت هنری این آلبوم به عهده ی خانم مهشاد عرب از ترانه سرایان خوب کشور است و دمو آلبوم دکلمه و متنی از ایشان دارد .

این اثر همزمان در ایران و کشورهای اروپایی پخش خواهد شد. در ادامه می توانید دمو “قو و دریا” را از سایت صفحه موسیقی ( موزیک بورد ) بشنوید :

 

SWAN & SEA COVER 4

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه