رفتن به بالا
  • جمعه - 29 خرداد 1394 - 12:25
  • کد خبر : ۶۱۳۹
  • چاپ خبر : اطلاعاتی درباره ی کنسرت های بعد از ماه رمضان به تهیه کنندگی شرکت اکسیر نوین

اطلاعاتی درباره ی کنسرت های بعد از ماه رمضان به تهیه کنندگی شرکت اکسیر نوین

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : بعد از ماه مبارک رمضان تور کنسرت های شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین در تهران نیز آغاز خواهد شد. به سراغ پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی این شرکت رفتیم تا خبر های جدید جهت برگزاری کنسرت های هنرمندان مطرح چون بابک جهانبخش ، سامان جلیلی ، مهدی یراحی ، […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : بعد از ماه مبارک رمضان تور کنسرت های شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین در تهران نیز آغاز خواهد شد. به سراغ پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی این شرکت رفتیم تا خبر های جدید جهت برگزاری کنسرت های هنرمندان مطرح چون بابک جهانبخش ، سامان جلیلی ، مهدی یراحی ، کامران رسول زاده ، سعید مدرس برای مخاطبین نیز دریافت کنیم.

مطلبی از اجرا مشترک یک خواننده ایرانی به همراهی خواننده سرشناس ترک گفت : پس از ماه مبارک رمضان کنسرت مشترک مرات کیکیلی (خواننده مطرح ترکیه) و کامران رسول زاده در استانبول برگزار می شود. این اتفاق برای اولین بار است که رخ می دهد و این دو هنرمند اثر های موفق خودشان را اجرا می کنند . همچنین چند قطعه مشترک تدارک دیده اند که در این کنسرت اجرا خواهند کرد.
وی همچنین از کنسرت های بابک جهانبخش در شهر های مختلف کشورمان افزود : تور کنسرت های بابک جهانبخش بعد ماه رمضان می باشد اما به دلیل اینکه مجوز قطعی صادر نشده است تاریخ قطعی را نمی توان اعلام کرد ، بعد از ماه رمضان این هنرمند اجرا های متعددی در تهران همچنین شهرستان های مختلف نیز برگزار می کند.
پوریا مطلبی تاکید کرد : مهدی یراحی به زودی آلبوم جدیدش منتشر خواهد شد و کنسرت هایش آغاز می شود. سامان جلیلی و کامران رسول زاده و سعید مدرس هم نیز به زودی بر روی صحنه خواهند رفت.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه