رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 21 خرداد 1394 - 16:52
  • کد خبر : ۶۰۵۷
  • چاپ خبر : بازگشت یکی از ستاره های موسیقی پس از چندین سال // محمد خاکپور آمد !

بازگشت یکی از ستاره های موسیقی پس از چندین سال // محمد خاکپور آمد !

صفحه موسیقی – علی اسدی : یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ بعد از انقلاب ؛ پس از مدت ها سکوت به این عرصه بازگشت. محمد خاکپور از چهره های مطرح و توانای موسیقی پاپ که آلبوم های <<پل>> ، <<تو>> و <<به گل قسم>> را سال ها پیش منتشر ساخت و با اقبال عموم مواجه شد . […]

صفحه موسیقی – علی اسدی : یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ بعد از انقلاب ؛ پس از مدت ها سکوت به این عرصه بازگشت.

محمد خاکپور از چهره های مطرح و توانای موسیقی پاپ که آلبوم های <<پل>> ، <<تو>> و <<به گل قسم>> را سال ها پیش منتشر ساخت و با اقبال عموم مواجه شد .

خواننده ی تیتراژ فیلم سینمایی << اسکادران عشق >> همکاری با چهره های شاخصی همچون عبدی یمینی ، سید بهنام ابطحی ، شادمهر عقیلی ، سید فرید احمدی ، بهروز صفاریان ، امیر قدیانی و … را در کارنامه دارد . وی که از فعالان موسیقی در زمینه ی نشر و اجرای کنسرت در بعد از انقلاب بود ؛ مدت بسیار زیادی را در سکوت کامل خبری به سر برد تا اینکه طبق شنیده ها سال گذشته استودیو پل را افتتاح کرد و در شبکه های اجتماعی نیز فعال شد و چند روز پیش قطعه ی<<خالی از عشق>> را منتشر ساخت. وی در این اثر از حضور جوانان بهره برده و ترانه قطعه «خالی از عشق» را «رضا معظمی» سروده و موسیقی آن توسط «کوهیار کارن» ساخته و تنظیم شده است.

برای محمد خاکپور آرزوی روزهای پرکار و حضور موثر در پاپ را آرزومندیم .

 

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه