رفتن به بالا
  • یکشنبه - 17 خرداد 1394 - 23:23
  • کد خبر : ۶۰۴۴
  • چاپ خبر : خواننده ی تیتراژ ستاره شو و سین مثل سریال ؛ با   آمد !

خواننده ی تیتراژ ستاره شو و سین مثل سریال ؛ با آمد !

صفحه موسیقی – محمد اکبری : خواننده ی  تیتراژ ستاره شو و سین مثل سریال پس از انتشار منتخبی از آثار خود با نام احساس در ماه گذشته ؛ در تازه ترین اقدام هنری خود ؛ قطعه ایی را تحت عنوان ” سرعت بالا ” منتشر ساخت . این قطعه ترانه ایی از علی بحرینی دارد و […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : خواننده ی  تیتراژ ستاره شو و سین مثل سریال پس از انتشار منتخبی از آثار خود با نام احساس در ماه گذشته ؛ در تازه ترین اقدام هنری خود ؛ قطعه ایی را تحت عنوان ” سرعت بالا ” منتشر ساخت .

این قطعه ترانه ایی از علی بحرینی دارد و فضایی انرژیکی در این اثر به مخاطبین القا می شود . مهرداد مقدسی که از خوانندگان با سواد عرصه ی صدا و موسیقی است ملودی این اثر را از بهزاد گرجی گرفته و تنظیم آن را به دانیال شهرتی سپرده است . میکس و مسترینگ این قطعه هنر رضا بیگی می باشد .

مقدسی در خصوص این قطعه گفت : این اثر را با تمام احساسم به مردم ایران عزیز پیشکش کردم و امیدوارم مخاطبان موسیقی از شنیدن آن لذت ببرند . از تمام همکارانم کمال تشکر را دارم که بی نهایت مرا یاری نمودند بویژه علی بحرینی و دانیال شهرتی ؛ همچنین از مدیریت برنامه ریزی و اجرای کارهایم ( محسن معراجی ) ؛ کمال تشکر را دارم.

در ادامه می توانید این اثر را در صفحه موسیقی ( موزیک بورد ) بشنوید :

 

mehrdad23

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه