رفتن به بالا
  • یکشنبه - 10 خرداد 1394 - 12:52
  • کد خبر : ۵۹۸۸
  • چاپ خبر : 4 اجرای صحنه‌ای در تهران و 2 اجرا در شهرستان‌ها مجوز گرفتند / از پالت و شهرام شکوهی تا رحیم شهریاری

4 اجرای صحنه‌ای در تهران و 2 اجرا در شهرستان‌ها مجوز گرفتند / از پالت و شهرام شکوهی تا رحیم شهریاری

صفحه موسیقی-مینا آتشی: واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز 4 اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران و 2 اجرای صحنه‌ای در شهرستان‌ها را صادركرد. واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی سنتی “سیاوشان “به سرپرستی پویان خلیلی و خوانندگی سجاد مهربانی را صادر کرد. این اجرا […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز 4 اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران و 2 اجرای صحنه‌ای در شهرستان‌ها را صادركرد.

واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی سنتی “سیاوشان “به سرپرستی پویان خلیلی و خوانندگی سجاد مهربانی را صادر کرد. این اجرا در روز 29 خرداد ماه، ساعت 21، یک سانس در سالن فرهنگسرای نیاوران با اجرای 9 قطعه همچون، “مقدمه سه گاه “، “ساز آواز “و “عروس گل از بادصبا ” برگزارخواهد شد.

گروه موسیقی ارکستر ایرانی”هنرآوران” به سرپرستی کوروش متین و خوانندگی محمود صالحی نیز اجرای صحنه‌ای برای روزهای 18 و 19 خردادماه، در یک سانس در ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران با اجرای 8 قطعه همچون “لاله بهار “،”بی‌گاه” و”اینلخان”، مجوز واحد نظارت و ارزشیابی را دریافت کرد.

دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی پاپ “پالت” به سرپرستی روزبه اسفندارمز و خوانندگی امید نعمتی در روزهای 22 تا 24 خردادماه  در یک سانس  ساعت 21:30در تالار وحدت با اجرای 12 قطعه مانند “مثلث “،”خسروشیرین”، “بازباران” و “آنا” را صادر کرد.

همچنین این دفتر مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی کلاسیک “تونیک” به سرپرستی رضا کهریزی را صادرکرد. این اجرا در روز اول و دوم تیرماه ،ساعت 21 یک سانس در تالاررودکی با اجرای 9 قطعه ،همچون، “بهار ” ، “معما “و “کوچ پرستوها” برگزارخواهد شد.

بر اساس این گزارش واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی پاپ “شهرام شکوهی ” به سرپرستی و خوانندگی شهرام شکوهی را صادرکرد. این اجرا در روز 18 خردادماه در دو سانس یکی ساعت 18:30 و دیگری 21:30 در سالن رودکی اصفهان با اجرای 30 قطعه همچون، “دردا” ، “مدارا “، “خیال کن “و” اسیری ” برگزار خواهد شد.

همچنین گروه موسیقی پاپ آذری”آراز” به سرپرستی و خوانندگی رحیم شهریاری، مجوز اجرای صحنه‌ای برای روز 22 خردادماه، در دو سانس یکی ساعت 18:30 و دیگری ساعت 21:30 در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج را دریافت کرد، این گروه با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های “کیم بیلیر”، “گوزل لرین گوزلی” و “یاواش ئیری”، برای علاقه‌مندان برروی صحنه می‌رود.

مجوز امتیاز اجرای صحنه‌ای گروه شهرام شکوهی برای شرکت فرهنگی -هنری برتر زنده رود پارتاک و گروه موسیقی آراز  برای شرکت فرهنگی –هنری هشت بهشت سبز صادر شده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه