رفتن به بالا
  • یکشنبه - 10 خرداد 1394 - 14:11
  • کد خبر : ۵۹۹۱
  • چاپ خبر : بنیامین: این بار شما من را غافلگیر کنید

بنیامین: این بار شما من را غافلگیر کنید

صفحه موسیقی-مینا آتشی: بنیامین بهادری که در روزهای گذشته یکی از قطعات آلبوم خود یعنی‌”بنیامین 94″ را در فضای مجازی منتشر کرده، از دوستدارانش خواست که در کنسرت 11 و 12 خرداد که در تهران و سالن نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار خواهد شد، با اسامی پیشنهادی‌شان برای این قطعه حاضر شوند و رای گیری برای […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: بنیامین بهادری که در روزهای گذشته یکی از قطعات آلبوم خود یعنی‌”بنیامین 94″ را در فضای مجازی منتشر کرده، از دوستدارانش خواست که در کنسرت 11 و 12 خرداد که در تهران و سالن نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار خواهد شد، با اسامی پیشنهادی‌شان برای این قطعه حاضر شوند و رای گیری برای انتخاب نام این قطعه در هر چهار سئانس و در سالن انجام خواهد شد.

بنیامین بهادری در این باره گفت: اینکه جامعه دوستدارانت برای اولین بار اسم یک قطعه را انتخاب کنند و فریاد بزنند به هر حال هیجان‌انگیز است. این روند برای نخستین بار قرار است در کنسرت 11 و 12 خرداد در تهران اتفاق بیفتد و می خواهم این بار حاضرین در سالن من را غافلگیر کنند.

این خواننده درباره فضای کلی قطعه 4 آلبوم 94 نیز معتقد است: بیان و احساسی که در این قطعه جریان دارد متعلق به دوره روابط یکی دو روزه نیست و تعریف فرید احمدی از یک رابطه است که انسان‌های این دوره به شدت در پی آن هستند. عشق های عمیقی که با تمام وجود اتفاق می افتد و لذت بخش است. هر چند شاید هم برخی از افراد درباره این قطعه نظرات و حرف‌هایی داشته باشند که آن حرفها برای من از طلا هم ارزشمند تر است. به هر حال موسیقی پاپ در همه جای دنیا مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و برای همین دوست دارم همه با دست پر و ایده ها و انتقادات و پیشنهادات مختلف به کنسرت من بیائند. این بار می خواهیم در این کنسرت بیشتر از همیشه با هم حرف بزنیم و پیش از انتشار آلبوم کمی با دوستانمان خلوت کنیم.

کنسرت بنیامین بهادری در تاریخ 11 و 12 خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هر روز در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و در فاصله دو روز به برگزاری این کنسرت تقریبا اکثر بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته و تعداد کمی از آن باقی مانده است که علاقمندان می توانند از طریق سایت های آنلاین بلیت فروشی آنرا تهیه نمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه