رفتن به بالا
  • جمعه - 8 خرداد 1394 - 22:45
  • کد خبر : ۵۹۶۳
  • چاپ خبر : شبی پر از خنده و گریه / گزارشی از کنسرت یک شاعر

شبی پر از خنده و گریه / گزارشی از کنسرت یک شاعر

صفحه موسیقی-نرگس منافی: کنسرت کامران رسول زاده پنجشنبه 7 خرداد ماه به همت شرکت ˝اکسیر نوین˝ به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده در یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. از رسول‌زاده تاکنون دو آلبوم “بی‌سرانجام” و “دستای نامحرم” منشتر شده است، او همچنین در زمینه شعر کتاب‌های “کوتاه بیا، دلم به نیامدنت قدنمی دهد” […]

صفحه موسیقی-نرگس منافی: کنسرت کامران رسول زاده پنجشنبه 7 خرداد ماه به همت شرکت ˝اکسیر نوین˝ به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده در یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

از رسول‌زاده تاکنون دو آلبوم “بی‌سرانجام” و “دستای نامحرم” منشتر شده است، او همچنین در زمینه شعر کتاب‌های “کوتاه بیا، دلم به نیامدنت قدنمی دهد” و “فکر کنم دیشب باران مرا شسته، امروز توام” را در کارنامه هنری خود دارد.این هنرمند شامگاه 7 خرداد به همراه گروهش و در میان جمع کثیری از طرفداران و هنرمندان روی استیج سالن میلاد به اجرای برنامه پرداخت.

شبی پر از خنده و گریه

این خواننده جوان به عنوان اولین آهنگ قطعه “وایسا” را اجرا کرد و با استقبال حاضرین روبرو شد.او پس از تعارفات معمول از مردم به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد و افزود : شبی پر از خنده و گریه در پیش است . گریه به دلیل اینکه سبک کاری من بدین صورت است که اول خودم با کارها گریه میکنم بعد شما را به این خلوت دعوت میکنم . آهنگ دومی که خوانده شد “دستای نامحرم” بود. هواداران یکصدا این قطعه را با کامران رسول زاده همراهی کردند.

قطعات اجرایی

وایسا، دستای نامحرم، یه راهی نشونم بده، زن، اسب زخمی، دارم می میرم، نیستی، آی، همین امشب، به دادم برس، فرصت بده، قفس، درخت، بی سرانجام و… برخی از قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

مهمانان ویژه

رامین راستاد، شهرام شکوهی، امیرحسین کاشانیان، بابک جهانبخش، بابک زرین، پدرام آزاد، امیر ارجنی، اهورا ایمان، پیمان خازنی، منصور ضابطیان، رامین هاشمی و وحید نصیریان از جمله مهمانان ویژه این برنامه بودند.

یک سورپرایز ویژه

از نکات قابل توجه کنسرت، دکلمه کردن اشعار بین قطعات بود که به زیبایی انجام می‌شد. کامران رسول‌زاده در اواسط مراسم چندین قطعه گفت: آرمان مهربان آهنگ آذری ریحان را به صورت جز تنظیم کرده که برای شما اجرا خواهم کرد. این قطعه به زبان آذری اجرا شد.

قفس در تهران

قطعه بعدی قفس نام داشت که همزمنا با اجرا موزیک ویدئوی آن از نمایشگرهای داخل سالن پخش می شد، قطعه تهران نیز به همین منوال با ویدئویی از انیماتوریست حاضر مربوط به اعتیاد ، نواخته و خوانده شد.

واکنش به فیلم 300

یکی از کارهایی که حاضران را به وجد آورد آهنگ “درخت” بود. این آهنگ در واکنش به فیلم پر حاشیه “‌300” توسط این خواننده سروده شده است.

همین امشب

دیگر سورپرایز این هنرمند خواندن آهنگ “همین امشب” بود که قسمت هایی از آن را به زبان ترکی اجرا کرد. همچنین ترانه ساحل در حالی اجرا شد که روی تلوزیون های سالن میلاد عکس هنرمندانِ از دست رفته نقش بسته بود. رسول‌زاده برای عوض کردن جو سالن ، قطعه “بی‌سرانجام” را خواند و به هواداران شوری دوباره بخشید.

به پایان آمد این دفتر

در اواخر برنامه قطعات “به دادم برس” و “فرصت بده” به زیبایی اجرا شدند.

اعضای ارکستر

مهرداد حامدی گیتار باس ، آرمان مهربان رهبر ارکستر نوازنده کیبورد و پیانو ، علیرضا دریایی ویولن ، سارا سقایی فلوت ، خشایار جوزی گیتار الکتریک ، رضا ملک پرکاشن ، سعید جامع درام و شروین شهبازی گیتار آگوستیک و گودن اعضای ارکستر رسول زاده را تشکبل می دادند.

عکاس: بهاره اسدی

635684992095937901 635684992103581914

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه