رفتن به بالا
  • جمعه - 8 خرداد 1394 - 22:38
  • کد خبر : ۵۹۳۶
  • چاپ خبر : سامان جلیلی با حال بد روی صحنه رفت/امیدوارم آن سامانی باشم که انتظار دارید

سامان جلیلی با حال بد روی صحنه رفت/امیدوارم آن سامانی باشم که انتظار دارید

صفحه موسیقی-نرگس منافی: کنسرت سامان جلیلی در یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. در هفتمین روز از سومین ماه سال، سامان جلیلی خواننده جوان پاپ به اجرای برنامه پرداخت. بعد از حضور نوازندگان روی سن جلیلی در جایی بالاتر از استیج استارت برنامه را با اجرای قطعه “حالم بده” آغاز کرد. امیدوارم […]

صفحه موسیقی-نرگس منافی: کنسرت سامان جلیلی در یک سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در هفتمین روز از سومین ماه سال، سامان جلیلی خواننده جوان پاپ به اجرای برنامه پرداخت. بعد از حضور نوازندگان روی سن جلیلی در جایی بالاتر از استیج استارت برنامه را با اجرای قطعه “حالم بده” آغاز کرد.

امیدوارم آن سامانی باشم که انتظار دارید

با تمام شدن آهنگ صدای تشویق مردم در سالن طنین انداز شد که یک صدا نام سامان را صدا میزدند. این خواننده در جواب این تشویق‌ها گفت : وقت ما برای تمرین کم بود و سعی کردیم کارهای جدید را به لیست آهنگ‌هایی که قرار است اجرا شود اضافه کنیم. امیدوارم امشب آن سامانی باشم که انتظارش را دارید.

قطعات اجرایی

بهونه ، تکرار و تردید، خنده های تو ، دوستت دارم، حرف دل من، تمومش کن، ستاره، شعله‌دار، تشویش، قسم و خیال از جمله قطعات اجرایی در این یک سئانس کنسرت بودند.

“سر به هوا” یک قطعه ریتمیک

این خواننده در ادامه برنامه، کار شاد دیگری با عنوان “سر به هوا” را به همراه نوازنده ساکسیفون خود خواند و شور و هیجان تازه‌ای به سالن برگرداند. شاعر این کار امید علیجانی و تنظیم کننده کوشان حداد بود.

اعضای ارکستر

حامد برادران نوازنده پیانو و رهبر ارکستر، هیراد نیکنام گیتار الکتریک، مجتبی کشاورز گیتار باس، بهادر فیروزبخت درام، سامان امامی گیتار الکتریک، کیان دارات گیتار آگوستیک و گودن، عرفان پاشا ویولن، ایمان احمدزاده کیبورد و امین شاه علی پرکاشن اعضای ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دادند. این اجرا به همت شرکت ˝اکسیر نوین˝ و به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده برگزار شد.

مهمانان ویژه

مهمانان حاضر در این کنسرت بهاره، ایمان ابراهیمی خواننده، محسن افشانی بازیگر و رامین هاشمی خواننده بودند.در آخر به دلیل استقبال مردم قطعات “بهونه” و “دوستت دارم” برای دومین بار اجرا شدند.

عکاس: علی تاجیک

 

1.1 2.2 3.3 4.4 6.6 7.1 8.1 9.1 10.1 11.1 12.1

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه