رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 خرداد 1394 - 00:36
  • کد خبر : ۵۸۸۳
  • چاپ خبر : پنجمین آلبوم حمید عسکری منتشر شد/ ˝از عشق˝ تقدیم به نیما وارسته شد

پنجمین آلبوم حمید عسکری منتشر شد/ ˝از عشق˝ تقدیم به نیما وارسته شد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: آلبوم “از عشق” تازه‌ترین و پنجمین اثر حمید عسکری امروز (سه شنبه ۵ خردادماه) به تهیه کنندگی مجید محسنی منتشر و پخش شد. در این آلبوم ۱۲ قطعه‌ای قطعاتی با نام‌های: “خواهش که می‌کنم”، “اده آل”، “عشق تو”، “فراموشی”، “می‌ترسیدم”، “گریه مرد”، “عشق سابق”، “خط به خط”، “ماه من”، “از عشق”، “کناریت” و […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: آلبوم “از عشق” تازه‌ترین و پنجمین اثر حمید عسکری امروز (سه شنبه ۵ خردادماه) به تهیه کنندگی مجید محسنی منتشر و پخش شد.

در این آلبوم ۱۲ قطعه‌ای قطعاتی با نام‌های: “خواهش که می‌کنم”، “اده آل”، “عشق تو”، “فراموشی”، “می‌ترسیدم”، “گریه مرد”، “عشق سابق”، “خط به خط”، “ماه من”، “از عشق”، “کناریت” و “کبریت” وجود دارند.

حمید عسکری در آلبوم “از عشق” با افرادی چون: امیر بذرافشان، علی ایلیا، امین بامشاد، علی عباسی، کاظم موسوی، حمید فریزند، علی بحرینی، حسین قربانپور، مهدی دارابی، کوشان حداد، شهاب اکبری، پوریا حیدری و مسعود جهانی همکاری کرده است.
همچنین در این آلبوم بابک ریاحی‌پور، فیروز ویسانلو، هومن نامداری، پیام طونی، بهنام حکیم، میلاد عالمی، کیان دارات و بهروز میرزایی هم نوازندگان این آلبوم هستند.

حمید عسکری پنجمین آلبوم رسمی خود را با نام “از عشق” را به تنظیم کننده و دوست قدیمی خود یعنی نیما وارسته تقدیم کرده است.

او چندی پیش درباره این آلبوم به هنرآنلاین گفت: همانطور که در جریان بودید برای اولین بار نام آلبوم را تا پیش از این با عنوان “تماس” به هنرآنلاین معرفی کردم و‌‌‌ همان زمان هم اعلام کردم که این نام قطعی نبود و امکان تغییر آن وجود دارد، در حقیقت نام “تماس” زیاد به دلم ننشست و ترجیح دادم تا نام آن را به “از عشق” تغییر دهم.

این اثر به تهیه کنندگی شرکت “سل فا” به مدیریت مجید طوسی تهیه و توسط شرکت “هنر اول” به مدیریت مجید محسنی در بازار توزیع شده است.

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه