رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 خرداد 1394 - 01:02
  • کد خبر : ۵۸۹۴
  • چاپ خبر : روزمرگی در یگ نمایشگاه عکس و نقاشی

روزمرگی در یگ نمایشگاه عکس و نقاشی

صفحه موسیقی-مینا آتشی: نمایشگاه گروهی نقاشی و عکاسی با عنوان روزمرگی با حضور هنرمندانی چون :مریم آقایی, سیاوش امامی ,علی بوستان ,مهدی پاکدل ,نیوشا خطیب ,الهه فرهمند , عسل فلاح  , یغما گلرویی , محمدرضا ماندنی , جواد مولانیا و محمدرضا وصوقیان به نمایشگاه گردانی نیوشا خطیب از جمعه 8 خرداد 94 تا 26خرداد در گالری رج […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: نمایشگاه گروهی نقاشی و عکاسی با عنوان روزمرگی با حضور هنرمندانی چون :مریم آقایی, سیاوش امامی ,علی بوستان ,مهدی پاکدل ,نیوشا خطیب ,الهه فرهمند , عسل فلاح  , یغما گلرویی , محمدرضا ماندنی , جواد مولانیا و محمدرضا وصوقیان به نمایشگاه گردانی نیوشا خطیب از جمعه 8 خرداد 94 تا 26خرداد در گالری رج برگزار می شود.

نیوشا خطیب که پیش از این نمایشگاه انفرادی نقاشی و پرفورمنس خود را با عنوان پایان ناتمام یک زن برگزار کرده بود در مورد این نمایشگاه گروهی
گفت : روزمرگی در وحله ی اول همان زندگانی عادی و معمولیست و تکرار یک ریتم مداوم در زندگی عادی هر فرد است. یعنی شبکه ای که در حرکات و نوسانات کمابیش یکنواخت رشته هایش زیست آدم ها را در محیط و جامعه تنظیم می کند و با مکانیسم خود آن ها را همخور و همرفتار می سازد. روزمرگی تا هنگامی که کارش تنظیم حیات جمعی فرد در آن است ,  اگر آن را ضرورتی نامطلوب هم تلقی کنیم به صرف لزوم حیاتی اش برای نظام عمومی جامعه و حفظ فرد در آن طبیعی و درخور تایید است. اما از آنجا که روزمرگی پا به میدان فرهنگ می گذارد و در آن می تازد.
در وحله ی اول چون قلمرو خود را با چنین غرضی ترک کرده و دیگر علت وجودی اش را از دست می دهد. روزمرگی در زندگی افراد مختلف تغییر شکل می دهد و گاهی تلاش برای فرار از روزمرگی خود درگیری در روزمرگیست.
حال هدف از این نمایشگاه به تصویر کشیدن روزمرگی از نگاه و دید هنرمندان عرصه های مختلف هنر به وسیله ی عکاسی و نقاشی به سبک و روش های مختلف و دید متفاوتی می باشد.
علاقمندان می توانند از جمعه 8 خرداد 94 لغایت 26 خرداد از ساعت 15 الی 19 به گالری رج واقع در خیابان بهشتی خیابان پاکستان  , کوچه ی حکیمی ,شماره 4 , واحد 3 مراجعه کنند.گالری در روزهای جمعه(به جز افتتاحیه) و شنبه تعطیل است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه