رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 31 اردیبهشت 1394 - 18:18
  • کد خبر : ۵۸۳۵
  • چاپ خبر : سه خواننده روی یک صحنه/ فستیوال کنسرت های اکسیر نوین

سه خواننده روی یک صحنه/ فستیوال کنسرت های اکسیر نوین

صفحه موسیقی-مینا آتشی: موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با برگزاری سه کنسرت تا آخر این فصل میزبان تهرانی ها خواهد بود.   چند روز پیش در سالن میلاد نمایشگاه، به تاریخ های ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه طی ۲ سانس «بابک جهانبخش» با اجرایی به رهبری «رضا تاجبخش» به روی صحنه رفت که به خاطر […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با برگزاری سه کنسرت تا آخر این فصل میزبان تهرانی ها خواهد بود.

 

چند روز پیش در سالن میلاد نمایشگاه، به تاریخ های ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه طی ۲ سانس «بابک جهانبخش» با اجرایی به رهبری «رضا تاجبخش» به روی صحنه رفت که به خاطر استقبال خوبی که داشت این کنسرت در تاریخ ۱۸ خرداد ماه و برای دو سانس تمدید شد.

 

در این کنسرت هم شاهد خاطره بازی هواداران جهانبخش با آلبوم های پیشین وی و همچپنین آخرین اثر او، یعنی آلبوم «مدار بیقراری» خواهیم بود.

 

همچنین «سامان جلیلی» و «کامران رسول زاده» به تاریخ ۷ خرداد ماه در ذو سانس مجزا، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

«سامان جلیلی» با اجرای آلبوم پرتگاه و با گروهی به رهبری «حامد برادران» میزبان دوستداران خود خواهند بود. این کنسرت در سانس اول پنجشنبه ۷ خرداد ماه روی صحنه رفته و سانس دوم از آن «کامران رسول زاده» و گروهش با اجرای آلبوم «دستهای نامحرم» می باشد.

 

«کامران رسول زاده» شاعر خوش ذوقی است که با تواناهایی خود در عرصه ی موسیقی، اجراهای موفق زیادی تاکنون داشته و این بار هم شاهد هنرنمایی او با ارکستری به رهبری «آرمان مهربان» خواهیم بود.

 

شایان ذکر است تهیه ی بلیت برای این کنسرت ها از سامانه ی اکسیر کنسرت به آدرس www.Exirconcert.com امکان پذیر خواهد بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه