رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 اردیبهشت 1394 - 19:42
  • کد خبر : ۵۸۱۶
  • چاپ خبر : وقتی نوازنده گیتار علی لهراسبی گم می‌شود / اجرا مردم به یاد مرتضی پاشایی

وقتی نوازنده گیتار علی لهراسبی گم می‌شود / اجرا مردم به یاد مرتضی پاشایی

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اجرای علی لهراسبی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام شب گذشته (یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.  فاصله دو ماه کنسرت علی لهراسبی با گذشت فاصله‌ای ۲ ماهه در تهران برگزار شد، این کنسرت قرار بود ۱۶ همین ماه برگزار شود و به خاطر تداخل با یک برنامه […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اجرای علی لهراسبی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام شب گذشته (یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

 فاصله دو ماه

کنسرت علی لهراسبی با گذشت فاصله‌ای ۲ ماهه در تهران برگزار شد، این کنسرت قرار بود ۱۶ همین ماه برگزار شود و به خاطر تداخل با یک برنامه دیگر به شب گذشته موکول شد. اما شب گذشته علی هراسبی همراه با گروهش به رهبری فربد یزدانفر به صحنه رفتند.

شُرشُر بارون در سالن میلاد

اولین قطعه اجرایی “شرشر بارون” بود، این خواننده بعد از اجرای اولین قطعه و خوش آمدگویی گفت: من امشب قصد دارم تا آهنگ‌‌های زیادی را برای شما اجرا کنم به همین خاطر ترجیح می‌دهم کمتر صحبت کنم و بیشتر بخوانم!

دو آنتراک در یک سئانس

چیزی که در این کنسرت بیشتر جلب توجه می‌کرد برگزاری دو آنتراک در یک سئانس برنامه بود، البته این مسئله زمانی به چشم آمد که در میان این دو آنتراک مردم دائما در رفت و آمد در سالن بوده و سالن از نظم خارج شد.

قطعات اجرایی

شرشر بارون، مدعی، فاصله‌ها، ساعت ۸، دلنوازان، بازم دوباره، حس غریب، هر شب و آنپلاگد ساز مخالف، عبور شیشه‌ای، چشامو بستم از قطعات اجرایی در این برنامه بودند.

وقتی نوازنده گیتار گم می‌شود

یکی از مشکلات برگزاری آنتراک این بود که یکی از نوازنده های گیتار با تاخیر چند دقیقه‌ای بعد از گروه وارد صحنه شد و پیش از ورود او علی لهراسبی به زبان طنز گفت: نوازنده گیتار ما گم شده تشویق کنید تا خودش را برساند.

نور‌پردازی و صدابرداری ضعیف

سالن میلاد نمایشگاه همیشه مشکل نور‌پردازی و صدابرداری داشته و هیچ ارتباطی به خواننده ندارد، این مسئله کاملا به شکل روتین درآمده و در تمامی کنسرت‌ها صدای خواننده در زیر صدای ساز‌ها گم می‌شود.

ایستاده به یاد پاشایی

در آخر اجرا این خواننده از مردم خواست تا ایستاده قطعه “نگران منی” مرتضی پاشایی را با هم اجرا کرده و یاد او را گرامی بداریم، مردم به شکلی کاملا هماهنگ و مناسب این قطعه را به زیبایی اجرا کردند.

اعضای ارکستر

فربد یزدانفر (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، بهزاد اشعارى (درامز)، امین قیاسى (پرکاشن)، عبدالحمید یزدانفر (باس)، رضا لمعانى (گیتار اسپانیش)، سیاوش مطلبى (گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند (ساکسفون)، رضا آذرنژاد (ترومپت)، حسین شریفى (ترومبون)، محمد رجب‌زاده (داربوکا)، پیمان جوینده (کیبورد)، اشکان صدیق آذر (سینتى سایزر)، کاوه خجسته (باقلاما)، سینا ذکایى (فلوت) اعضای ارکستر علی لهراسبی در این برنامه بودند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه