رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 اردیبهشت 1394 - 19:31
  • کد خبر : ۵۸۰۸
  • چاپ خبر : جراحی چشم استاد موسیقی با موفقیت انجام شد

جراحی چشم استاد موسیقی با موفقیت انجام شد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: پزشک معالج استاد فرهنگ شریف از موفقیت آمیز بودن جراحی چشم این پیشکسوت موسیقی ایرانی در هفته گذشته خبر داد. محمد علی جزایری جراح چشم و عضو کانون پزشکان خانه موسیقی با اعلام این خبر افزود: چند ماه پیش یکی از چشم های استاد فرهنگ شریف به دلیل آب مروارید تحت عمل جراحی […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: پزشک معالج استاد فرهنگ شریف از موفقیت آمیز بودن جراحی چشم این پیشکسوت موسیقی ایرانی در هفته گذشته خبر داد.

محمد علی جزایری جراح چشم و عضو کانون پزشکان خانه موسیقی با اعلام این خبر افزود: چند ماه پیش یکی از چشم های استاد فرهنگ شریف به دلیل آب مروارید تحت عمل جراحی قرار گرفت که عمل خوبی بود. چشم دیگر این هنرمند نیز سال ها پیش عمل شده بود که با تکنیک آن زمان این کار انجام شده بود و خواستیم عمل دوباره انجام دهیم تا در چشم لنز قرار گیرد.

وی افزود: چون این عمل نیاز به بیهوشی داشت پس از آزمایش های دقیق متخصص بیهوشی راضی به بیهوشی آقای شریف شد که در نهایت عمل با موفقیت انجام شد. البته روز بعد مطلع شدم آقای شریف به دلیل افتادن در منزل دچار عارضه ای در ناحیه لگن شده که پس از تشخیص پزشک نیاز به عمل جراحی بود و با هماهنگی با اینجانب این عمل نیز انجام شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه