رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 اردیبهشت 1394 - 19:15
  • کد خبر : ۵۷۹۷
  • چاپ خبر : تجلیل از رهبر سابق ارکستر ملی ایران

تجلیل از رهبر سابق ارکستر ملی ایران

صفحه موسیقی- مینا آتشی: آیین پاسداشت از فعالیت هنری استاد فرهاد فخرالدینی با حضور نامداران عرصه فرهنگ و هنر پنجشنبه هفتم خرداد در مجموعه آسمان فرهنگستان هنر برگزار می شود. افشین معصومی مدیر موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار با اعلام این خبر گفت: آیین پاسداشت از استاد فرهاد فخر الدینی و همچنین رونمایی از اولین اثر […]

صفحه موسیقی- مینا آتشی: آیین پاسداشت از فعالیت هنری استاد فرهاد فخرالدینی با حضور نامداران عرصه فرهنگ و هنر پنجشنبه هفتم خرداد در مجموعه آسمان فرهنگستان هنر برگزار می شود.

افشین معصومی مدیر موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار با اعلام این خبر گفت: آیین پاسداشت از استاد فرهاد فخر الدینی و همچنین رونمایی از اولین اثر تصویری این هنرمند با عنوان “کنسرت ارکستر مهرنوازان اسفند ۹۲” روز پنج شنبه ۷ خردادماه در مجموعه آسمان فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

این تهیه‌کننده افزود: سال‌های بسیاری است که جناب استاد فخرالدینی در عرصه موسیقی مشغول فعالیت است، اما متاسفانه تاکنون هیچ تقدیری که شایسته و در خور شان این هنرمند باشد به عمل نیامده، لذا بر آن شدیم تا در مراسمی دین خود را در حد توان به ایشان ادا کنیم.

وی بیان کرد: با وجود قدمت صنعت تصویر در کشور ما، بخش آثار موسیقایی تصویری در یک فقر مضاعف به سر می برد و نیاز به انتشار اثری از این دست کاملا محسوس است. متاسفانه در این سال‌ها اساتید و مفاخر زیادی را از دست داده‌ایم که تصویر رسمی از آنها نداریم که این یک نقصان برای عرصه تولید محسوب می شود. به همین جهت تصمیم گرفتیم در قالب دو لوح فشرده تصویری، کنسرت ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی را که اسفند ماه سال ۹۲ روی صحنه رفته بود به صورت فول اچ دی آماده و روانه بازار کنیم.

معصومی در پایان گفت: علاوه بر همکاری خوبی که مجموعه آسمان فرهنگستان هنر در برگزاری این مراسم با ما داشت شرکت “پلی ران” به عنوان حامی مالی نیز در این پروژه با ما همکاری‌های خوبی داشتند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه