رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 اردیبهشت 1394 - 14:47
  • کد خبر : ۵۷۸۳
  • چاپ خبر : مهدی یراحی نیمه اول خرداد ˝مثل مجسمه˝ می‌آید

مهدی یراحی نیمه اول خرداد ˝مثل مجسمه˝ می‌آید

صفحه موسیقی-مینا آتشی: تازه‌ترین اثر مهدی یراحی با نام ˝مثل مجسمه˝ تا نیمه اول خرداد ماه روانه بازار موسیقی خواهد شد. نیمه اول خرداد ماه به عنوان زمان انتشار آلبوم “مثل مجسمه” با صدای مهدی یراحی و تهیه کنندگی مهدی کرد معین شد. این در حالی است که مراحل اخذ مجوزهای این آلبوم به پایان رسیده […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: تازه‌ترین اثر مهدی یراحی با نام ˝مثل مجسمه˝ تا نیمه اول خرداد ماه روانه بازار موسیقی خواهد شد.

نیمه اول خرداد ماه به عنوان زمان انتشار آلبوم “مثل مجسمه” با صدای مهدی یراحی و تهیه کنندگی مهدی کرد معین شد. این در حالی است که مراحل اخذ مجوزهای این آلبوم به پایان رسیده و به زودی وارد مرحله چاپ و تکثیر خواهد شد. همزمان با اعلام این خبر، پوس‌تر آلبوم هم برای رونمایی در اختیار این رسانه قرار گرفت. تیزر مثل مجسمه هم به زودی و به صورت اختصاصی از طریق این رسانه منتشر خواهد شد و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. اولین اخبار از جدید‌ترین اثر مهدی یراحی در آذر سال ۹۳ منتشر شد. در آن زمان قرار بود که این مجموعه تا پایان فصل زمستان روانه بازار شود اما وسواس‌های این خواننده باعث شد تا او عجله‌ای برای انتشار نداشته باشد.

مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، معین راهبر، آرش فتحی و رستاک حلاج آهنگسازان این مجموعه هستند. هومن نامداری، کوشان حداد، آرون حسینی، معین راهبر و سعید زمانی هم وظیفه تنظیم دوازده قطعه این اثر را بر عهده داشته‌اند.

از سوی دیگر مهدی کرد، مدیر برنامه‌های مهدی یراحی، درباره آخرین وضعیت آلبوم مثل مجسمه گفت: تمامی کارهای آلبوم انجام شده و میکس و مسترینگ هم در مراحل پایانی قرار دارد و رو به اتمام است. به محض اینکه نسخه نهایی اثر را از مهدی یراحی دریافت کنم، تولید و تبلیغات آغاز می‌شود و به امید خدا کار را پخش خواهیم کرد. تمام تلاش ما این است که آلبوم را تا اوایل خردادماه به بازار کنیم.

او درباره کنسرت‌های خواننده این آلبوم هم اعلام کرد: یک تور کنسرت بسیار قوی در سراسر کشور خواهیم داشت. من با زنده یاد مرتضی پاشایی به تمام نقاط ایران سفر کردم و در حال حاضر هم با مهدی احمدوند یک تور سراسری داریم. با تمام قدرت کنسرت‌های مهدی یراحی را هم در شهرهای بزرگ و کوچک و همه استان‌ها برگزار خواهیم کرد. تور‌ها را خودم مدیریت می‌کنم و تهیه کننده اغلب اجرا‌ها هم هستم.

مهدی کرد نهایتا درباره کنسرت یراحی در تهران هم به این نکته اشاره کرد: قبل از ماه رمضان در تهران اجرای زنده نخواهیم داشت. اوایل خرداد آلبوم منتشر می‌شود و تمایل داریم که به خوبی در بین مخاطبان شنیده شود. به زودی تاریخ کنسرت تهران مشخص می‌شود اما تمام تلاش من پخش آلبوم مثل مجسمه در بهترین شکل ممکن است. هدف من این است که صدای مهدی یراحی در تمامی شهرهای ایران شنیده شود و با همه توان پای این هدف ایستاده‌ام.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه