رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 اردیبهشت 1394 - 14:53
  • کد خبر : ۵۷۸۷
  • چاپ خبر : ˝ رویا˝ حجازی به بازار موسیقی آمد

˝ رویا˝ حجازی به بازار موسیقی آمد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اولین آلبوم رسمی سینا حجازی با نام ˝رویا˝ صبح امروز توسط شرکت ˝هنر اول˝ منتشر و روانه بازار موسیقی شد. اولین اثر سینا حجازی با نام “رویا” توسط شرکت “هنر اول” صبح امروز (سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) منتشر شد. این آلبوم ۱۰ قطعه‌ای با ملودی‌ها، ترانه‌ها و تنظیم “سینا حجازی” منتشر شده […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اولین آلبوم رسمی سینا حجازی با نام ˝رویا˝ صبح امروز توسط شرکت ˝هنر اول˝ منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

اولین اثر سینا حجازی با نام “رویا” توسط شرکت “هنر اول” صبح امروز (سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه) منتشر شد.

این آلبوم ۱۰ قطعه‌ای با ملودی‌ها، ترانه‌ها و تنظیم “سینا حجازی” منتشر شده است که در این بین امیر عظیمی و بهنام ابطحی هر کدام یکی از قطعات آلبوم را تنظیم کرده‌اند.

“رویا” شامل: تیک تیک تیک، بادبادک، بارون، خودتی، قهرمان، ماما، هارمونی، رفیق، آی دل و رویا به تهیه کنندگی خود “سینا حجازی” منتشر شده و شامل ده قطعه است که هفت قطعه جدید و سه قطعه قدیمی را شامل می‌شود.

آرش پاکزاد میکس و مستر ۶ قطعه از این آلبوم را انجام داده است و “بزرگمهر حسین‌پور” نیز طراحی جلد این اثر را بر عهده داشته است.

لازم به یادآوری است که این خواننده پیش از این  ” در آلبوم گروهی “من و ما” با یک قطعه حضور داشت و تیتراژ سریال “مسیر انحرافی” را نیز خوانده بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه