رفتن به بالا
  • شنبه - 19 اردیبهشت 1394 - 22:07
  • کد خبر : ۵۷۲۴
  • چاپ خبر : کامران رسول‌زاده: علاقه شخصی من به موسیقی راک است/ رضا خانزاده: از دست ما خارج است

کامران رسول‌زاده: علاقه شخصی من به موسیقی راک است/ رضا خانزاده: از دست ما خارج است

صفحه موسیقی-مینا آتشی: نشست خبری کامران رسول‌زاده به مناسبت رونمایی ششمین مجموعه ترانه و همچنین جلسه پرسش و پاسخ آلبوم این خواننده روز دوشنبه برگزار شد. مراسم رونمایی ششمین اثر تالیفی کامران رسول‌زاده با نام “دستم را باز بگذارید می‌خواهم بنویسم آغوش” و جلسه پرسش و پاسخ تازه‌ترین آلبوم او با نام “دستای نامحرم” در رستوران […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: نشست خبری کامران رسول‌زاده به مناسبت رونمایی ششمین مجموعه ترانه و همچنین جلسه پرسش و پاسخ آلبوم این خواننده روز دوشنبه برگزار شد.

مراسم رونمایی ششمین اثر تالیفی کامران رسول‌زاده با نام “دستم را باز بگذارید می‌خواهم بنویسم آغوش” و جلسه پرسش و پاسخ تازه‌ترین آلبوم او با نام “دستای نامحرم” در رستوران دوئت با حضور کامران رسول‌زاده (صاحب اثر)، محمدرضا خانزاده (مدیر شرکت اکسیر نوین)، آرون حسینی (تنظیم کننده)، پدرام آزاد (تنظیم کننده)، مهربان (رهبر ارکستر تنظیم کننده) و… برگزار شد.

4 مجموعه شعر و یک نمایشنامه

در ابتدای نشست کامران رسول‌زاده به رزومه خود اشاره کرد و گفت: تا به امروز ۴ مجموعه شعر و یک نمایشنامه منتشر کردم که تمامی آن‌ها به چاپ‌های دوم رسیده است. علاوه بر این چندی پیش در فستیوال بین المللی شعر در باکو به عنوان نماینده شعر پارسی دیپلم افتخاری بابت کتاب ترانه‌ام کسب کردم.

او ادامه داد: کتاب “دستم را باز بگذارید می‌خواهم بنویسم آغوش” هم ششمین و تازه‌ترین اثر بنده است که صبح امروز چاپ شده و توزیع آن در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد، همچنین جشن امضای این کتاب هم بزودی برگزار خواهد شد.

امیدوارم روزی همه چیز تغییر کند

این هنرمند به موانع موجود در نشر کتاب اشاره کرد و گفت: در اول کتاب اشاره‌ای کوتاه داشتم که در راه نشر کتاب موانع بسیاری وجود داست به طوری که در لحظه آخر برای نشر آن دچار تردید شده بودم. با این اوصاف کتاب امروز چاپ شد و به زودی عرضه خواهد شد.

نوازنده‌های صحنه‌ای محدودند

آرمان مهربان رهبر ارکستر این خواننده درباره تفاوت تنظیم صحنه‌ای و آلبوم گفت: روی استیج تعداد نوزانده‌های محدودی داریم و تنها با‌‌ همان تعداد محبور هستید کار را با توجه به سلیقه‌تان تنظیم کنید، اما در اجرای آلبومی پای کامپیو‌تر نشسته‌اید و دستتان برای استفاده از رنگ آمیزی‌ها و تنظمات کاملا باز است.

او افزود: قبول دارم که در تنظیمات بیشتر سلایق خودم را به کار بردم اما نظر کامران همیشه برایم در ارجحیت بوده است.

از دست ما خارج است

محمدرضا خانزاده مدیر شرکت اکسیر نوین هم در توجیه پخش نامناسب این آلبوم گفت: ما شرکت پخش نیستیم و تنها یک قرارداد برای پخش شرکت مذکور می‌بندیم، در حقیقت از یک جا به بعد از دست ما خارج شده و مربوط به شرکت پخش می‌شود.

خانزاده ادامه داد: در زمینه تبلیغات و رسانه هم تا کمی اصحاب رسانه همه مقصر هستند، به عنوان مثال من ۸ خواننده دارم اما فقط تقاضای مصاحبه با افراد چهره بر روی جلد می‌شود و هچکس کاری با آن دیگر خواننده‌ها ندارد.

او همچنین درباره آلبوم سعید مدرس و پخش بد آن گفت: آلبوم شعید مدرس با پخش بسیاری بدی صورت گرفت، برای اولین بار این مسئله را بیان می‌کنم. ما از طریق مقامات قضایی پیگیر شکایت در این زمینه هستیم.

این تهیه کننده در آخر نیز گفت: رک بگویم من فقط یک تهیه کننده هستم و حفظ منافع مالی‌ام در ارجحیت قرار دارد، اما قبول کنید که این میان شما اصحاب رسانه هم با تبلیغات و حمایت خوب می‌توانید در این مهم به ما یاری برسانید.

شرکت اکسیر نوین آزمون پس داده است

این خواننده و ترانه سرا در جواب سوال خبرنگار هنرآنلاین مبنی بر تعدد زیاد قطعات در یک آلبوم: کارکردن با اکسیر وین یکی از افتخارات من بود و این شرکت آزمون پس داده است، در جواب شما باید گویم که یک سری قطعات که انتخا ب و ساخته خودم بودند و مابقی هم سینگل‌هایی بودند که مناسب دیدم در آلبوم قرار بگیرند و دیده شوند، در واقع به نظرم رنگ آمیزی و فرم خوبی در کنار هم داشتند.

استایل جدیدی به کار برد

آرون حسینی تنظیم کننده آلبوم نیز در پاسخ خبرنگار هنرآنلاین گفت: درباره تنظیم‌های اثر چیزی نزدیک به یک سال و نیم کار کردیم، خیلی طول کشید تا تواستیم آن چیزی را که در فکر داریم پیاده کنیم و استایل جدیدی در تنظیمات استفاده کردیم که تجربه خوبی بود.

به موسیقی راک علاقه شخصی دارم

این هنرمند در آخر نشست گفت: علاقه شخصی من به موسیقی راک بوده و این علاقه در آثار ترانه‌ای من کاملا هویداست، اما از آنجا که مخاطب‌محور هستم و یک سری مخاطب‌های خاص دارم برای آن‌ها نیز کارهایی خارج از موسیقی راک نیز قرار داده‌ام. همچنین اولین اجرای زنده من بعد از سال جدی روز ۷ خرداد ماه به همت شرکت “اکسیر نوین” در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

او در آخر اضافه کرد: یک تک آهنگ با نام “گریه بی‌تو” در دست ساخت دارم که کار ملودی و شعر آن توسط خودم و تنظمی آن هم مشترک است، این کار بزودی منتشر خواهد شد.

در آخر برنامه کامران رسول‌زاده ۳ قطعه از آلبوم “دستای نامحرم” را با پیانو آرمان مهربان برای حضار اجرا کرد.

عکاس:آرزو بیات

635663477950774025 635663477952178028 635663477961226044

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه