رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 اردیبهشت 1394 - 12:46
  • کد خبر : ۵۷۱۷
  • چاپ خبر : علی لهراسبی: حالم اصلا خوب نیست / نفت و گاز کنسرت لهراسبی را لغو کرد

علی لهراسبی: حالم اصلا خوب نیست / نفت و گاز کنسرت لهراسبی را لغو کرد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: کنسرت علی لهراسبی که پیش از این قرار بود روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شود به دلیل تداخل با برنامه دیگر و با وجود بلیت فروشی یک روز مانده به اجرا لغو شد. اولین اجرای زنده علی لهراسبی در سال جدید که قرار بود روز چهارشنبه  16 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: کنسرت علی لهراسبی که پیش از این قرار بود روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شود به دلیل تداخل با برنامه دیگر و با وجود بلیت فروشی یک روز مانده به اجرا لغو شد.

اولین اجرای زنده علی لهراسبی در سال جدید که قرار بود روز چهارشنبه  16 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در دو سئانس برگزار شود به تاریخ ۲۷ اردیبشهت ماه موکول شد.

علی لهراسبی درباره این پیشامد گفت: متاسفانه دیشب به من اطلاع دادند که به دلایلی که ربطی به موسیقی ندارد تاریخ اجرای کنسرت من از ۱۶ اردیبشهت به ۲۷ همین ماه تغییر پیدا کرده و امکان اجرای کنسرت در تاریخ مذکور در نمایشگاه بین‌المللی وجود ندارد، از شب گذشته نیز تا به امروز تمام تلاش‌مان را کردیم که این اتفاق رخ ندهد اما نشد. امیدوارم هوادرانم عذرخواهی مرا بپذیرند.

او افزود: حالم خودم از این اتفاق اصلا خوب نیست و این اتفاق یک شرایط فورس ماژور بوده است، همه کسانی که بلیت تهیه کردند در جایگاه و با‌‌ همان شماره صندلی که برای روز ۱۶ تهیه کردند در روز ۲۷ هم با‌‌ همان روال می‌توانند حضور پیدا کنند و جای نگرانی وجود ندارد.

لهراسبی در آخر نیز گفت: امیدوارم با یک کنسرت خوب و متفاوت بتوانم جبران کنم، باز هم عذرخواهی می‌کنم.

لازم به ذکر است که مسوولان نمایشگاه بین المللی تهران دلیل لغو کنسرت علی لهراسبی برگزاری مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عنوان شد. نمایشگاهی که هر سال در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه