رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 اردیبهشت 1394 - 11:14
  • کد خبر : ۵۶۵۱
  • چاپ خبر : زانیار تولدت مبارک…! / گزارشی از کنسرت زانیار خسروی در ساری

زانیار تولدت مبارک…! / گزارشی از کنسرت زانیار خسروی در ساری

صفحه موسیقی- مهدی کیهانی: زانیار خسروی خواننده جوان موسیقی پاپ که با آلبوم موفق ˝۲۸˝ به مارکت رسمی موسیقی کشور پیوسته است برای نخستین بار در شهر ساری به روی صحنه رفت. زانیار خسروی به همراه برادر خود سیروان خسروی مدت زمان زیادی برای استراحت به تور اروپا‌گردی رفته بود بالاخره از سفر بازگشت و در […]

صفحه موسیقی- مهدی کیهانی: زانیار خسروی خواننده جوان موسیقی پاپ که با آلبوم موفق ˝۲۸˝ به مارکت رسمی موسیقی کشور پیوسته است برای نخستین بار در شهر ساری به روی صحنه رفت.

زانیار خسروی به همراه برادر خود سیروان خسروی مدت زمان زیادی برای استراحت به تور اروپا‌گردی رفته بود بالاخره از سفر بازگشت و در اولین فرصت به تجدید دیدار با هوادارن خود در شمال کشور پرداخته است. تهیه‌کنندگی این کنسرت توسط کیارش حس‌زاده صورت گرفت.

فکر بکر 

زانیار گویی دلتنگ هوادارتن خود بود چرا که این کنسرت بدون تاخیر آغاز و پس از حضور نوازندگان بر روی استیج زانیار همزمان با خوانش قطعهٔ “فکر بکر” این کنسرت را استارت زد. “تو نباشی”، “چشم‌های رویایی” که تابستان سال گذشته منتشر شده بود در ادامه اجرا شد.

تسلط کامل روی صحنه

اجرای خوب و مسلط زانیار و بند موسیقی باعث شد که ذره‌ای از انرژی مردم در طول اجرا کم نشود. “حس کمیاب” که از قطعات احساسی زانیار به شمار می‌رود، سالن را کمی آرام کرد و بلافاصله “دستی دستی” با اجرایی متفاوت از نسخهٔ استودیویی، دوباره حاضرین را به وجد آورد و جنب و جوش را به سالن بازگرداند.

 

تنظیم متفاوت یک امید دوباره

در ادامه قطعه “امید دارم هنوز” اجرا شد که تنظیم آن نسبت به نسخهٔ آلبوم تفاوت داشت و گیتار الکتریک جای ساکسیفون را در نواختن ملودی اصلی گرفته بود. یک تغییر مثبت و حتی بهتر از نسخهٔ اصلی که نقش پررنگ نوازندگی ماهرانهٔ محسن کامران جم را در آن نمی‌شد نادیده گرفت.

قطعات اجرایی

در ادامه کنسرت قطعاتی همچون هی تو، طفره نرو، بدون تو، ریسک و دوراهی اجرا شد و در انتها اجرای مجدد دستی دستی و بدون تو، حسن ختام این کنسرت زانیار شد.

اعضای ارکستر

در قسمتی از برنامه زانیار خسروی به معرفی نوازندگان بند موسیقی خود پرداخت و حین معرفی گروه نیز طبق معمول همیشه شوخی با نوازندگان را چاشنی کار کرده بود. گفتنی است در این کنسرت محمدرضا رهنما، امید فرهودنیا، شروین شهبازی، محسن کامران جم، امین راد و فرهاد فتحی (مدیر برنامه) زانیار را همراهی کرده بودند.

یک کنسرت با نظم

از نکات برجستهٔ این کنسرت می‌توان به کیفیت و نظم بسیار بالای اجرا اشاره کرد و همچنین صدابرداری و نور‌پردازی ویژه‌ای که تدارک دیده شده بود که خود هیجان سالن را چندین برابر کرده بود. حاضرین از لحظه به لحظهٔ اجرا برای تبریک تولد زانیار استفاده می‌کردند و بار‌ها “زانیار تولدت مبارک” با ریتم دست حاضرین در سالن خوانش می‌شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه