رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 اردیبهشت 1394 - 11:06
  • کد خبر : ۵۶۴۶
  • چاپ خبر : بابک جهانبخش در تدارک تور کنسرت‌های شهرستان

بابک جهانبخش در تدارک تور کنسرت‌های شهرستان

صفحه موسیقی- مینا آتشی: بابک جهانبخش سال جدید کاری خود را با برگزاری تور در تهران و شهرستان‌های مختلف ایران آغاز خواهد کرد. پویا مطلبی روابط عمومی شرکت اکسیر نوین گفت:‌ تور کنسرت‌های بابک جهانبخش در سال جدید در شهر رشت آغاز شده و در اکثر شهرهای ایران ادامه پیدا خواهد کرد، در این تور اجرای […]

صفحه موسیقی- مینا آتشی: بابک جهانبخش سال جدید کاری خود را با برگزاری تور در تهران و شهرستان‌های مختلف ایران آغاز خواهد کرد.

پویا مطلبی روابط عمومی شرکت اکسیر نوین گفت:‌ تور کنسرت‌های بابک جهانبخش در سال جدید در شهر رشت آغاز شده و در اکثر شهرهای ایران ادامه پیدا خواهد کرد، در این تور اجرای تهران در دو روز نیز وجود دارد.

او ادامه داد: تور کنسرت‌های بابک از روز ۸ اردیبشهت ماه در شهر رشت آغاز شده و در شهرهای چون: اصفهان، زنجان، اهواز، ماهشهر، چالوس، محمود آباد، آستارا، شهرکرد، کرج، کرمانشاه و… ادامه و اجرا خواهند شد، همچنین این خواننده در روز ۲۵ و ۲۶ اردیبشهت ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران نیز در یک شب و چهار سئانس روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکر است که چند روز پیش اولین تک آهنگ این خواننده با نام “فراموش کردم” در فضای مجازی منتشر شد، بابک جهانبخش ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده و انوشیروان تقوی تنظیم‌کننده، مسعود همایونی نوازنده گیتار و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ گروه اجرایی را تشکیل می‌دادند. این اثر با استقبال فراوان هوادران جهانبخش مواجه شد.

babiiiiiiiiiiiiii

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه