رفتن به بالا
  • شنبه - 29 فروردین 1394 - 09:44
  • کد خبر : ۵۵۸۰
  • چاپ خبر : هزار صدای ایرانی به مرحله نهایی رسید / با داوری استادان گلچین، بهمنی، کیایی و اجرای پوریا اخواص

هزار صدای ایرانی به مرحله نهایی رسید / با داوری استادان گلچین، بهمنی، کیایی و اجرای پوریا اخواص

صفحه موسیقی – مینا آتشی: برنامه نهایی هزارصدای موسیقی ایرانی روز شنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. برنامه نهایی هزارصدای موسیقی ایرانی روز شنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود تا بهترین گروه، خواننده و نوازنده از بین برگزیده‌های سال ۱۳۹۳ این برنامه انتخاب و معرفی شود. داوران […]

صفحه موسیقی – مینا آتشی: برنامه نهایی هزارصدای موسیقی ایرانی روز شنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

برنامه نهایی هزارصدای موسیقی ایرانی روز شنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود تا بهترین گروه، خواننده و نوازنده از بین برگزیده‌های سال ۱۳۹۳ این برنامه انتخاب و معرفی شود. داوران و کار‌شناسان برنامه فینال استادان نادرگلچین (در بخش آواز)، محمدعلی بهمنی (در بخش شعر و ترانه) و میلاد کیایی (در بخش آهنگسازی و نوازندگی) هستند و در پایان نفرات برگزیده در بخش خوانندگی و نوازندگی و همچنین گروه بر‌تر را انتخاب می‌کنند. همچنین بر‌ترین اجرا با نظر تماشاگران هم در این برنامه انتخاب خواهد شد.

در پایان برنامه پوریا اخواص به عنوان خواننده می‌ه‌مان آواز و تصنیفی را اجرا خواهد کرد. در یکی دیگر از بخش‌های این برنامه، پوریا خاکپور یکی از شاگردان استاد نادر گلچین قطعه «شکوه» را که استاد گلچین سال‌ها قبل اجرا کرده بود در حضور استاد اجرا می‌کند.

برنامه هزار صدای موسیقی از شهریورسال ۹۲ با مسابقه خوانندگی و آهنگسازی در بخش موسیقی پاپ آغاز شد و از سال ۹۳ با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران بخش موسیقی اصیل ایرانی هم به این برنامه اضافه شد و در این سال پنج برنامه با حضور کارشناسانی همچون استاد نادر گلچین، محمدعلی بهمنی، علی جهاندار، هادی منتظری، سیدعباس سجادی، ناصر فیض، حسین پرنیا، عباس خوشدل، عبدالحسین مختاباد، حسام الدین سراج، کیوان ساکت، محمدعلی شیرازی، مهران مهرنیا و فاضل جمشیدی برگزار شد و در هر برنامه یک گروه به برنامه نهایی راه پیدا کردند و روز شنبه برنامه نهایی آن برای انتخاب بهترین‌ها برگزار و پرونده سال ۹۳ این برنامه در بخش سنتی بسته خواهد شد.

مدیریت و اجرای این برنامه به عهده آرش نصیری، روزنامه گار حوزه موسیقی است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه