رفتن به بالا
  • جمعه - 28 فروردین 1394 - 10:39
  • کد خبر : ۵۵۵۴
  • چاپ خبر : سیروان خسروی پس از ۱۲ سال به نمایشگاه کتاب می‌آید

سیروان خسروی پس از ۱۲ سال به نمایشگاه کتاب می‌آید

صفحه موسیقی : سیروان خسروی خواننده و آهنگساز پاپ گفت: ۱۲ سال است که به نمایشگاه کتاب تهران نرفته‌ام و امسال بعد از یک مدت طولانی در نمایشگاه کتاب حضور پیدا خواهم کرد.  سیروان خسروی خواننده و آهنگساز پاپ با اشاره پایین بودن سرانه مطالعه در کشور گفت: متاسفانه سرانه مطالعه در کشور بسیار کم است […]

صفحه موسیقی : سیروان خسروی خواننده و آهنگساز پاپ گفت: ۱۲ سال است که به نمایشگاه کتاب تهران نرفته‌ام و امسال بعد از یک مدت طولانی در نمایشگاه کتاب حضور پیدا خواهم کرد.

 سیروان خسروی خواننده و آهنگساز پاپ با اشاره پایین بودن سرانه مطالعه در کشور گفت: متاسفانه سرانه مطالعه در کشور بسیار کم است و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشید، زیرا این موضوع در بلند مدت مشکل‌‌ساز خواهد شد.

خواننده آلبوم «جاده رؤیاها» افزود: بدون شک برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اتفاق بزرگی است، زیرا برای مدتی موضوع کتاب به موضوع اول رسانه ها تبدیل می‌شود. به نظرم اطلاع‌رسانی باید از ماه‌ها قبل به شکل فراگیری انجام شود تا جامعه آماده این رویداد بزرگ باشد.

وی ادامه داد: حدود 12 سال است که به دلایل مختلف در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا نکرده‌ام، اما برای نمایشگاه امسال برنامه‌ریزی می‌کنم و امیدوارم در  این دوره از نمایشگاه کتاب حضور داشته باشم.

خسروی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به میزان مطالعه روزانه خود گفت: برای به روز بودن در موسیقی نیاز به مطالعه است به همین دلیل میزان مطالعه بالایی دارم، اما این مطالعه بیشتر از سایت‌های مرجع موسیقی است و کمتر کتاب می‌خوانم.

 

برگزاری روزانه 6 نشست علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران

یحیی دهقانی، مدیر کمیته فعالیت‌های علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم گفت: در این دوره از نمایشگاه با توجه به تغییرات انجام شده به طور متوسط روزانه شش‌ برنامه در نمایشگاه کتاب تهران خواهیم داشت.

وی در توضیح برنامه‌های کمیته فعالیت‌های علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم افزودد: برنامه‌های کمیته فعالیت‌های علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم  به پنج بخش سرای اهل قلم، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان و اهل قلم بین‌الملل تقسیم می‌شود و به طور متوسط روزانه شش برنامه برگزار خواهد شد.

دهقانی ادامه داد: بر خلاف سال‌های گذشته که موضوع  بیشتر جلسات درباره اندیشه و تفکر بود، جلسات امسال به حوزه نشر اختصاص دارد و شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی در قالب جلسات نقد و بررسی، سخنرانی، پنل‌های آموزشی، میزگرد، تجلیل  و رونمایی خواهیم بود.

دهقانی با اشاره به اختصاص هر جلسه به تشکلی خاص بیان داشت: هر برنامه به تشکل خاصی اختصاص دارد، اما هیچ منعی برای حضور بازدیدکنندگان در این جلسات وجود ندارد و بازدیدکنندگانی که به موضوع برنامه اجرایی علاقه‌مند باشند، می‌توانند در برنامه مورد نظر حضور پیدا کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه