رفتن به بالا
  • جمعه - 28 فروردین 1394 - 11:15
  • کد خبر : ۵۵۶۳
  • چاپ خبر : گفتگو با محمد کاظمی ؛ ترانه سرای موفق این روزهای موسیقی پاپ

گفتگو با محمد کاظمی ؛ ترانه سرای موفق این روزهای موسیقی پاپ

صفحه موسیقی – نرگس منافی : محمد کاظمی خالق ترانه هایی همچون “هواتو کردم” با صدای محمد علیزاده ، “حواسم بهت بود” با صدای رضا صادقی و  … ، از اواخر دهه 80 بصورت جدی شروع به سرودن شعر کرد . اولین کار حرفه ای او قطعه“چشمای تو” در آلبوم کما۲ حمید عسکری بود . […]

صفحه موسیقی – نرگس منافی : محمد کاظمی خالق ترانه هایی همچون “هواتو کردم” با صدای محمد علیزاده ، “حواسم بهت بود” با صدای رضا صادقی و  … ، از اواخر دهه 80 بصورت جدی شروع به سرودن شعر کرد .
اولین کار حرفه ای او قطعهچشمای تو” در آلبوم کما۲ حمید عسکری بود .
به این بهانه که محمد کاظمی در حال حاضر از ترانه سراهاى موفق و پرکار این روزهاى موسیقى پاپ است گفت و گوی کوتاهی با او داشتیم که در ادامه میخوانید :
—————————————————————————————-
آقای کاظمی از کارهای جدید چه خبر؟ با چه کسانی همکاری داشتید ؟
فکر میکنم در 3 یا 4 ماه اول سال ترانه هایم با صدای شهرام شکوهی ، محمد علیزاده ، سعید شهروز ، احتمالا بهنام صفوی و … منتشر میشود . همچنین با خواننده هایی مثل صادق نورانی و عارف محمدی همکاری داشته ام که هنوز به درجه یک ایران تبدیل نشده اند اما امیدوارم به زودی به این جایگاه برسند .
– آیا سبک کارهای جدید در ادامه روند ترانه های قبلی است یا سعی کردید فضای جدیدی خلق کنید ؟
سبک و استایل هرکس برای خودش است ، اگر قرار باشد تغییر کند ایراد کاری آن شخص است .در جواب سبک قدیم و جدید باید بگویم قلم من همان قلم است .همیشه سعی میکنم روز به روز بهتر شود و قضاوت رو بر عهده ی دیگران میگذارم .
– سلیقه مخاطب به مرور زمان تغییر میکند . شعر های شما هم با این تغییرات به روز میشود؟
ترانه های من تقریبا همیشه باب میل مخاطب روز بوده است . افرادی هم که بعضی از کار ها را دوست نداشتند بر حسب اتفاق کسانی بودند که خیلی به روز نبودند و کارهای فاخر دوست داشتند . من با توجه به سلیقه عمده مخاطبین ترانه های روز ارائه میکنم .
Untitled2
– کارهایی که از شما منتشر شده اول شعر بوده که روی آن ملودی ساخته شده یا برای آهنگ از پیش آماده ترانه گفتید ؟
هر دو حالت هست . شاید بیشتر از شصت یا هفتاد درصد کارهایی که از من منتشر شده روی ملودی ترانه نوشتم . اما شکی نیست که کیفیت ترانه وقتی روی ملودی نوشته میشود کمی پایین می آید.
– به عنوان آخرین سوال تا به امروز از آهنگ هایی که روی ترانه های شما ساخته شده راضی بودید؟
خداروشکر در اکثر مواقع راضی بودم . مخصوصا از آهنگسازی کسانی که در موسیقی سطح اول کار میکنند و من با آن ها همکاری داشته ام .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه