رفتن به بالا
  • شنبه - 23 اسفند 1393 - 01:44
  • کد خبر : ۵۲۸۵
  • چاپ خبر : مجاز شدن اولین خواننده خیابانی!

مجاز شدن اولین خواننده خیابانی!

صفحه موسیقی -علی قیاسی :ناصر عطر خواننده و آهنگسازی که بسیاری او را با اجراهای خیابانی اش می شناسند به زودی اولین آلبوم رسمی خود را منتشر می کند. این خواننده جوان که پیش از این در اکثر مناطق فرهنگی شهر تهران اجراهای خیابانی داشته است و بیشتر به دلیل اجراهایش در حوالی اریکه ایرانیان […]

صفحه موسیقی -علی قیاسی :ناصر عطر خواننده و آهنگسازی که بسیاری او را با اجراهای خیابانی اش می شناسند به زودی اولین آلبوم رسمی خود را منتشر می کند.

این خواننده جوان که پیش از این در اکثر مناطق فرهنگی شهر تهران اجراهای خیابانی داشته است و بیشتر به دلیل اجراهایش در حوالی اریکه ایرانیان شهره است به زودی و در سال 94 اولین خواننده به اصطلاح خیابانی خواهد بود که آلبوم رسمی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر خواهد کرد.

ناصر عطر از سنین پایین آموزش گیتار را بدون استاد و به صورت تجربی فرا گرفته است. با توجه به بین المللی بودنِ سبک موسیقیِ خیابانی و با توجه به استقبالی که طی سالیانِ گذشته از این نوع سبک در سطح شهرهای بزرگ دیده شده است، حضور رسمی و در چارچوبِ قوانین این چنین خواننده هایی می تواند به ساماندهی سبکی متفاوت از موسیقی منجر شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه