رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 21 اسفند 1393 - 00:21
  • کد خبر : ۵۲۷۹
  • چاپ خبر : انتشار نخستین همکاری چاوشی و صفاریان // تیتراژ نوروزی چاوشی در راه است

انتشار نخستین همکاری چاوشی و صفاریان // تیتراژ نوروزی چاوشی در راه است

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : محسن چاوشی از محبوبترین خوانندگان پاپ کشورمان یکبار دیگر تیتراژ برنامه تحویل سال را اجرا خواهد کرد .  مادر ” نام قطعه ایست که چاوشی ساخته و بهروز صفاریان آن را تنظیم خواهد کرد . ترانه این اثر احساسی که به تمامی انسان هایی که مادرشان را از دست داده” […]

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : محسن چاوشی از محبوبترین خوانندگان پاپ کشورمان یکبار دیگر تیتراژ برنامه تحویل سال را اجرا خواهد کرد .

 مادر ” نام قطعه ایست که چاوشی ساخته و بهروز صفاریان آن را تنظیم خواهد کرد . ترانه این اثر احساسی که به تمامی انسان هایی که مادرشان را از دست داده”
 اند تقدیم خواهد شد را حسین صفا سروده است
چاوشی و صفاریان که سالهاست با یک دیگر رفاقت دارند و این رفاقتشان در دو سه سال اخیر گرمتر نیز شده ، پس از مدت طولانی بالاخره اولین همکاری مشترکشان در زمان تحویل سال 1394 منتشر خواهد شد .
از نکات عجیب در مورد پخش این قطعه آنست که هنوز برنامه و شبکه ی تلویزیونی پخش این اثر از طرف سازمان مشخص نیست . اما ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد که این قطعه ، تیتراژ کدام برنامه از کدام شبکه ی رسانه ی ملی خواهد بود .
گفتنی است که محسن چاوشی یکبار دیگر در نوروز سال 1391 قطعه ی ” لباس نو ” را با ترانه ای از حسین صفا و تنظیم شهاب اکبری به عنوان تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه 2 با اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه