رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 اسفند 1393 - 17:15
  • کد خبر : ۵۲۵۵
  • چاپ خبر : مازیار یار علی بی‌ربط در بازار قربانی شد / پخش ضعیف یک آلبوم موسیقایی

مازیار یار علی بی‌ربط در بازار قربانی شد / پخش ضعیف یک آلبوم موسیقایی

صفحه موسیقی-مینا آتشی: عصر دیروز نشستی برای انتشار آلبوم “بی‌ربط” با صدای احمدرضا عزیزی برگزار شد، عزیزی را از زمانی که در گروه “کارو” حضور داشت و تا مدت ها بعد از آن که مستقل شد می شناختم، او تا به امروز بدون حاشیه بود اما از زمان انتشار آلبومش با نام “بی ربط” در […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: عصر دیروز نشستی برای انتشار آلبوم “بی‌ربط” با صدای احمدرضا عزیزی برگزار شد، عزیزی را از زمانی که در گروه “کارو” حضور داشت و تا مدت ها بعد از آن که مستقل شد می شناختم، او تا به امروز بدون حاشیه بود اما از زمان انتشار آلبومش با نام “بی ربط” در صدر حواشی رسانه ها قرار گرفته که در نهایت این حواشی منجر به گذاشتن یک نشست خبری شد  که برخلاف دیگر نشست‌ها با مشورت و گفتمان میان اهالی رسانه و عوامل این آلبوم شد، آلبومی که به خاطر ضعف در پخش در بازار موسیقی از بین رفت.

هدفمان شرکت “هنر اول” بود

تهیه کننده اثر مازیار یارعلی در حالی که از اتفاق رخ داده شاکی بود گفت: اول برای پخش با شرکت “هنر اول” صحبت‌هایی کردیم آن‌ها بعد از شنیدن اثر آنرا پذیرفتند و قرار‌ها گذاشته شد اما چون ما اصرار داشتیم آلبوم را پیش از ماه اسفند پخش کنیم و از طرفی دیگر این شرکت تعهداتی نسبت به آلبوم‌های دیگر داشت امکان پخش در تاریخ مذکور میسر نشد. که در ‌‌نهایت منصرف شدیم و آلبوم را به شرکت دیگری واگذار کردیم.

اگر شما آلبوم را پیدا کردید ما هم پیدا می‌کنیم..!

یارعلی تهیه کننده در بخش دیگر صحبت‌هایش از پخش ضعیف آلبوم گفت: ما با شرکت “آسیا رسانه” به مدیریت حسن داها و مدیر اجرایی مهدی شمس قرارداد بسته بودیم و مبلغ چند میلیونی هم به عنوان بیعانه پرداخت کردیم که در ‌‌نهایت شرکت بعد از امروز و فردا کردن‌های مختلف پیغام فرستادند که آلبوم پخش شده اما باور کنید ما هر جایی فرهنگی و غیرفرهنگی که امکان داشت یک آلبوم موسیقایی داشته باشد را گشتیم اما اثری از آلبوم ندیدم. باور کنید اگر شما آلبوم را توانستید پیدا کنید ما هم می‌توانیم..!

بی‌ربط قربانی شد

این تهیه کننده در پایان صحبت‌هایش هم گفت: من نمی‌دانم چرا این بلا بر سر ما آمد فقط این را می‌دانم که این شرکت سابقه خوبی با دیگر خواننده‌ها نیز نداشته و همیشه باعث دردسر شده که این بار از بخت بد این بدشانسی درب خانه ما را زد و “بی‌ربط” قربانی شد.

جوابی جز سکوت ندارم

در آخر جلسه احمدرضا عزیزی خواننده هم که به خاطر این مسئله تاسف می‌خورد گفت: واقعا نمی‌دانم چه کار باید کرد و چه راهکاری پیش گرفت، من جوابی جز سکوت در برابر این مسئله ندارم.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه