رفتن به بالا
  • دوشنبه - 18 اسفند 1393 - 11:59
  • کد خبر : ۵۲۱۹
  • چاپ خبر : آلبوم جدید حمید عسکری در راه است

آلبوم جدید حمید عسکری در راه است

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : حمید عسکری خواننده جوان کشورمان در حال حاضر مشغول به اتمام رساندن کار های البوم جدیدش است. وی در این آلبوم سعی کرده است فضاهایی را که در گذشته تجربه کرده را تکرار نکند .این خواننده از زمان انتشار البوم جدیدش خبر داده طبق گفته خودش این البوم در […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : حمید عسکری خواننده جوان کشورمان در حال حاضر مشغول به اتمام رساندن کار های البوم جدیدش است. وی در این آلبوم سعی کرده است فضاهایی را که در گذشته تجربه کرده را تکرار نکند .این خواننده از زمان انتشار البوم جدیدش خبر داده طبق گفته خودش این البوم در اوایل سال 1394 به صورت گسترده پخش و در سراسر ایران منتشر خواهد شد . عسکری آهنگسازی های این آلبوم را خودش ساخته است .
وی در پاسخ به اینکه کدام هنرمندان در البوم جدید او حضور دارند گفت : هنرمندانی چون «شهاب اکبری»، «کوشان حداد»، «مسعود جهانی» و «پوریا حیدری» در این مجموعه با من همکاری کرده اند .
از ترانه سرایانی که در این آلبوم حضور خواند داشت میتوان : «علی عباسی»، «کاظم موسوی»، «امیر بذرافشان» و «امین بامشاد» را نام برد همچنین حمید عسکری ترانه یکی از قطعات را سروده است .
عسکری تاکنون عنوانی برای این مجموعه انتخاب نکرده است .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه