رفتن به بالا
  • شنبه - 16 اسفند 1393 - 14:21
  • کد خبر : ۵۲۰۵
  • چاپ خبر :  آریانی ها ٢٠ اسفند  خداحافظی می کنند / انتشار آخرین آلبوم گروه آریان

 آریانی ها ٢٠ اسفند خداحافظی می کنند / انتشار آخرین آلبوم گروه آریان

صفحه موسیقی_سجاد مالمیر: گروه آریان از قدیمی ترین و موفق ترین گروه های موسیقی پاپ بعد انقلاب است که سرانجام در روزهای آینده به مانند دیگر گروه های اواخر دهه هفتاد با انتشار پنجمین آلبوم رسمی شان به فعالیت گروهی خود پایان خواهند داد. اعضای این گروه خاطره ساز طی یکی دو سال گذشته هر […]

صفحه موسیقی_سجاد مالمیر: گروه آریان از قدیمی ترین و موفق ترین گروه های موسیقی پاپ بعد انقلاب است که سرانجام در روزهای آینده به مانند دیگر گروه های اواخر دهه هفتاد با انتشار پنجمین آلبوم رسمی شان به فعالیت گروهی خود پایان خواهند داد. اعضای این گروه خاطره ساز طی یکی دو سال گذشته هر یک به صورت جداگانه به فعالیت موسیقی پرداخته اند. سیامک خواهانی، علی پهلوان و پیام صالحی در حال حاضر به دنبال تکمیل آلبوم شخصی خود هستند و این احتمال می رود که سال آینده آلبوم شخصی هر یک از اعضای اصلی گروه آریان منتشر شود.
آلبوم « خداحافظ » گروه آریان شامل ١١ قطعه می باشد که ٢ قطعه آن از قبل منتشر شده و ٩ قطعه  جدید دارد. ملودی های این آلبوم توسط علی پهلوان، سیامک خواهانی و شراره فرنژاد ساخته شده و فرشاد فارسیان، شهاب حسینی و سعید مدرس آن هارا تنظیم کرده اند. امیر تفرشی نیز وظیفه  میکس و مستر آلبوم را به عهده داشته و به همراه عطا رضایی، ” خداحافظ ” را صدابرداری کرده اند. همچنین علی پهلوان عضو اصلی این گروه بيش تر ترانه های آلبوم را سروده است.
پنجمین و آخرین آلبوم رسمی گروه آریان چهارشنبه هفته جاری در تیراژ گسترده با امتیاز شرکت ترانه شرقی و توسط شرکت پخش هنر اول در سراسر کشور منتشر خواهد شد و با فاصله یک روز در تمامی سایت های معتبر دنیا برای فروش در اختیار علاقه مندان خارج از کشور نیز قرار خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه