رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 اسفند 1393 - 12:51
  • کد خبر : ۵۰۸۰
  • چاپ خبر : کنسرت فرزاد فرزین با غیبت نوازنده اصلی گروه/ مقصر که بود؟

کنسرت فرزاد فرزین با غیبت نوازنده اصلی گروه/ مقصر که بود؟

صفحه موسیقی- بیتا پاک نژاد: دوشنبه 11 اسفند ماه  فرزاد فرزین به همراه گروه “شوک” به سرپرستی ” حمیدرضا امینی”  آخرین اجرای سال 1393 خود را به روی صحنه بردند تا باز هم شبی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم بزنند. مثل همیشه این اجرا هم با شروعی پر هیجان همراه بود . اولین تراک […]

صفحه موسیقی- بیتا پاک نژاد: دوشنبه 11 اسفند ماه  فرزاد فرزین به همراه گروه “شوک” به سرپرستی ” حمیدرضا امینی”  آخرین اجرای سال 1393 خود را به روی صحنه بردند تا باز هم شبی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم بزنند.

مثل همیشه این اجرا هم با شروعی پر هیجان همراه بود . اولین تراک اجرا شده در این کنسرت قطعه ی “برو برو” از آلبوم ” شانس” بود که به تازگی 5ساله شده. برخلاف صدای غیر استاندارد سالن که از نکات ضعف این اجرا بود ، نورپردازی و طراحی صحنه ی زیبا به  درخشش بیشتر این هنرمند به روی صحنه کمک کرد.

همراهی و هم خوانی یک صدای تماشاچیان در تمامی قطات اجرا شده  بیانگر میزان محبوبیت این خواننده ی پر مخاطب بود .

فرزین بعد از اجرای قطاتی چون : “دونه دونه” “کی میتونه ”  “میدونم” “بچه”  “ای وای ” ” نگرانتم” “دوریت ” “عاشق”  صحنه  را با تک نوازی گروه ترک کرد و بعد از پخش تیزر آلبوم “شلیک”  با ظاهری جدید به روی صحنه آمد ، بعد از توضیحاتی در رابطه با اعضای گروه از احتمال انتشار آلبوم جدید در اوایل شهریور ماه خبر داد.

قطعه بعدی که به شکل ویژه ای برای مخاطبان متفاوت تر از کنسرت های رایج خوانندگان پاپ اجرا شد قطعه ای با هدف معرفی گروه ارکستر بود که در حین اجرای هر کدام از نوازندگان، نام آنها در ال سی دی صحنه نمایان می شد که در این میان می توان از حضور نداشتن یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و از اعضای اصلی گروه شوک اشاره کرد.

البته چند ساعت قبل از برگزاری کنسرت بود که یاشار خسروی در صفحه اینستاگرام خود از مشکلات حقوقی خود به دلیل شکایت یکی از موسسات برگزاری کنسرت های موسیقی سخن گفته بود و همین موضوع باعث شده بود که وی در اجرای آخر کنسرت فرزاد فرزین در سال ۹۳ حضور نداشته باشد. البته وی در بخشی از یادداشت خود نوشته بود: «هنرمندهای عزیز لطفا دقت کنید اگر جایی قراردادی می بندید یا چیزی امضا می کنید با دقت بخونید و هنری برخورد نکنید، مثل من.»

فرزین بعد از اینکه با کت و شلواری جدید وارد صحنه شد قبل از اجرای قطعه های «بیا بیا» ،«برگرد» و «ای وای»ضمن تقدیر از گروه موسیقی سون و حسام نواب صفوی برای حضور در این کنسرت مجددا از غیاب یاشار خسروی گفت. وی افزود: امروز از بعد از ظهر تلاش بسیاری انجام دادیم که یاشار خسروی عزیز این بار هم در کنار ما حضور داشته باشد اما به دلیل برخی از مشکلات حقوقی به او اجازه ندادند که روی صحنه حضور داشته باشم اما من از شما می خواهم برای یاشار دست بزنید که می دانم با اینکه کنار شما نشسته است اما دلش با صحنه ای است که بارها در آن همراه بوده است.

آلبوم “شلیک” که از نظر هواداران و خود فرزین بهترین آلبوم منتشر شده از اوست در اسفند ماه 1390 منتشر شد و به نوعی میتوان گفت این اجرا شاید یک جشن تولد برای سه ساله شدن موفق ترین آلبوم فرزین باشد .

دیگر قطعات اجرا شده در این برنامه : “کوچه ها” “هدفون” “بچه” “احساس من” “ماه عسل” و “با تو” که پایان بندی این جشن بود .

مثل همیشه میهمانانی از هنرمندان مطرح کشور در این برنامه هم حضور داشتند که میتوان به : گروه سِون ، حسام نواب صفوی ، مهدی مدرس ، یاحا کاشانی و یاشار خسروی اشاره کرد.

اعضای گروه : کیوان ملک مطیعی (کارگردان) ، امیر میلاد نیکزاد (کیبورد) ، احمد امین‌پور (پرکاشن)  ، مهرداد معافی (گیتار الکتریک) ، سهراب رمضان‌پور (درامز) ،  امین عباسی مهر (گیتارباس) ، فریدون یعقوبی (ساکسیفون) ، تایماز اطاعتی (ویولن)

عکاس: علی تاجیک

IMG_1646 IMG_1671 IMG_1695 IMG_1717 IMG_1718 IMG_1723 IMG_1727 IMG_1728 IMG_1785 IMG_1787 IMG_1815 IMG_1816 IMG_1825 IMG_1852 IMG_1938 IMG_2005 IMG_2035 IMG_2092 IMG_2223 IMG_2277 IMG_2294 IMG_2336 IMG_2340 IMG_2341

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه