رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 اسفند 1393 - 12:17
  • کد خبر : ۵۰۲۲
  • چاپ خبر : “بوشهر” سيروان خسروي را براي دومين بار نپذيرفت /تراژدي كنسرت ها در بوشهر ادامه دارد!!

“بوشهر” سيروان خسروي را براي دومين بار نپذيرفت /تراژدي كنسرت ها در بوشهر ادامه دارد!!

صفحه موسيقي- سيمارامين نيا: سيروان و گروهش كه تمام انرژي اشان را براي اجراي ٩ و ١٠ اسفند در بوشهر ذخيره كرده اند، شامگاه ٨ اسفند براي إثبات برداري خود به مردم بوشهر و  اين كه تمام بهانه ها را براي لغو كنسرتشان به قهقراي خليج فارس بفرستند، طي پروازي تهران را به مقصد شيراز ترك […]

صفحه موسيقي- سيمارامين نيا: سيروان و گروهش كه تمام انرژي اشان را براي اجراي ٩ و ١٠ اسفند در بوشهر ذخيره كرده اند، شامگاه ٨ اسفند براي إثبات برداري خود به مردم بوشهر و  اين كه تمام بهانه ها را براي لغو كنسرتشان به قهقراي خليج فارس بفرستند، طي پروازي تهران را به مقصد شيراز ترك و ادامه مسير را از شيراز تا بوشهر با اتوبوس آمدند تا دير رسيدنشان بهانه اي براي لغو اجرا نشود.
٩ اسفند ماه/ سانس اول/ يك ساعت مانده به اجرا
يك ساعت به اجراي سانس يك باقي مانده و سيروان و گروهش خود را براي اجرا آماده كرده اند. مردم هم كه يك بار كنسرت خواننده محبوبشان لغو شده است، با اضطرابي مبهم بليت در دست شبي پرخاطره و شاد را انتظار مي كشند. تا اين جا همه چي خوب بود و همه خوشحال!!
سانس يك/ داخلي /  سينما شهيد آويني
زمان كنسرت سيروان خسروي كه در بوشهر چندين بار لغو شده بود، اين بار يك ساعت قبل از اجرا در حالي كه گروه در حال تست صدا بود، با حضور مسئول اداره اماكن و جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان بوشهر، براي دومين بار از اجراي كنسرت اين خواننده پاپ جلوگيري شد.
“بايد قيد اجراي كنسرت در اين شهر را زد”
“إرسلان خدري” تهيه كننده اين كنسرت زر اين خصوص گفته: ” به نظرم با اتفاقي كه رخ داد، تا مدت ها سرمايه گذاران اين عرصه، حاضر به ريسك برگزاري كنسرت در بوشهر نخواهند بود و بايد قيد اجراي كنسرت در اين شهر را زد.”
پلي بك/ ١٧ و ١٨ دي ماه ٩٣
کنسرت “سيروان خسروي” این خواننده و موزیسین علی رغم طی شدن روال قانونی و فروش بلیت، در پی اعتراضات نیروهای خودسر لغو شد.
البته اين در حالي است كه “حمیده ماحوزی”، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تأكيد داشتند كه کنسرت گروه سیروان خسروی در بوشهر لغو نشده، بلکه ترجیح داده شده برای حفظ آرامش در استان پیش از سفر هیات دولت، به تعویق بیفتد.
 لغو كنسرت گروه “ليان” توسط همان نيروهاي خودسر در دي ماه و سپس بعد از فاصله چند روزه لغو كنسرت سيروان خسروي همه را در فكر فرو برد.
 جاي بسي تأمل دارد؛ چگونه مي شود بعد از طي شدن روال قانوني و بليت فروشي در حالي كه تنها يك ساعت به شروع سانس يك كنسرت باقي مانده، اجرا اين كنسرت براي دومين بار لغو شود. مسئله اي كه سيروان و گروهش را به سكوتي مبهم فرو برده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه