رفتن به بالا
  • جمعه - 8 اسفند 1393 - 12:18
  • کد خبر : ۴۹۵۴
  • چاپ خبر : کنسرتی بعد از 11 سال/ وحید حاجی تبار به اریکه رفت

کنسرتی بعد از 11 سال/ وحید حاجی تبار به اریکه رفت

صفحه موسیقی-مینا آتشی: وحید حاجی‌تبار چهارشنبه شب در یک سئانس به همت شرکت سل فا میزبان سالن اریکه ایرانیان بود و به اجرای قطعات آلبومش به سبک اسپانیایی پرداخت. اولین کنسرت رسمی وحید حاجی‌تبار بعد از ۱۱ سال در تهران در حالی برگزار شد که او مدت زمان طولانی بعد انتشار چند آلبوم پرفروش راهی خارج […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: وحید حاجی‌تبار چهارشنبه شب در یک سئانس به همت شرکت سل فا میزبان سالن اریکه ایرانیان بود و به اجرای قطعات آلبومش به سبک اسپانیایی پرداخت.

اولین کنسرت رسمی وحید حاجی‌تبار بعد از ۱۱ سال در تهران در حالی برگزار شد که او مدت زمان طولانی بعد انتشار چند آلبوم پرفروش راهی خارج از کشور شده بود. این خواننده چهارشنبه شب با یک اجرای موفق به تهیه‌کنندگی مجید طوسی و مدیریت اجرایی وحید لشکری بعد از مدت زمان طولانی با هوادارانش دیدار تازه کرد.

یادآوری خاطرات

بعد از تاخیر یک ساعته در اجرا نمایشگر روی استیج سیاه شد و با صدایی رسا که در سالن پیچیده بود رزومه‌ای از این خواننده را اعلام کرده و تمام آلبوم‌هایی از او تا به امروز منتشر شده را بیان کرد و بعد از اعضای ارکستر تک تک روی صحنه حاضر شدند و اولین قطعه با نام “خواب و رویا” نواخته شد.

لیست قطعات

به ترتیب قطعات: خواب و رویا، غریبه، حق با توئه، مریم، هیشکی منو دوست نداره، دیوونگی، قصه بدون تکرار، مهتاب، برگرد، دیگه من دوست ندارم، فرصت، گیتارمو کوک می‌کنم، دارم عاشق می‌شم، محاله، خیانت، منحصر به فرد و لیلا اجرا شدند.

کاور قطعه معروف

یکی از قطعات این کنسرت کاور قطعه معروف “دولوار مووره” بود که به صورت کاور با شعری زیبا و موسیقی کاملا خوب که روی قطعه خوابیده بود اجرا شد.

اعضای ارکستر

فیروز ویسانلو (رهبر ارکستر، گیتار آکوستیک)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، فرزاد قیصری‌پور (درامز)، وحید قاسمی (پرکاشن)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس)، امیر کاشانی (گیتار آکوستیک)، عرفان طیبی (کی بورد)، شاهرخ مدقالچی (کی بورد)، فرید شیخی (ترومپت)، امیر محمدی (کلارینت) اعضای ارکستر این اجرا بودند.

مهمانان ویژه

کنسرت با حضور مهمانان زیادی مثل ناصر فرهودی، میلاد فرهودی، اشکان خشایی، عرفان سلیمی، امید حاجیلی، امیرعباس حسن‌زاده و… برگزار شد.

عکس ها: علی تاجیک

_MG_8634 _MG_8677 _MG_8700 _MG_8720 _MG_9145 _MG_9177 _MG_9371 _MG_9388 _MG_9391 _MG_9412 _MG_9475 _MG_9491

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه