رفتن به بالا
  • جمعه - 8 اسفند 1393 - 10:48
  • کد خبر : ۴۹۵۰
  • چاپ خبر : زانیار خسروی این بار طفره نرفت/گزارشی از کنسرت زانیار خسروی

زانیار خسروی این بار طفره نرفت/گزارشی از کنسرت زانیار خسروی

صفحه موسيقي- طهورا قجاوند: سالن ميلاد نمايشگاه ٧ اسفند، ميزبان زانيار خسروي و هوادارنش  بود که در یک شب دو سانس در این سالن سپری کردند. اولين آهنگ در ميان تشويق ها و شور و شوق  هواداران اين خوانده پاپ اجرا شد ، زانيار لحظه ای مردم را به حال خود نگذاشت و براي خواندن قسمت هايي از آهنگ، […]

صفحه موسيقي- طهورا قجاوند: سالن ميلاد نمايشگاه ٧ اسفند، ميزبان زانيار خسروي و هوادارنش  بود که در یک شب دو سانس در این سالن سپری کردند.
اولين آهنگ در ميان تشويق ها و شور و شوق  هواداران اين خوانده پاپ اجرا شد ، زانيار لحظه ای مردم را به حال خود نگذاشت و براي خواندن قسمت هايي از آهنگ، مردم را دعوت به همخواني كرد و آن ها نيز با كمال ميل آهنگ را مي خواندند.
از جمله آهنگ هايي كه در اين كنسرت اجرا شد، مي توان از “دستي دستي “،  بدون تو “، “چشماي رويايي ” ، “زود گذشت “،  “هي تو”، “طفره نرو” را نام برد.
زانيار با معرفی سيروان مخاطبین خود را شگفت زده كرد و سيروان نيز در ميان تشويق ها ايستاد و از این حضار تشكر كرد. به پيشنهاد سيروان و استقبال حاضرين  آهنگ ” دوست دارم زندگي رو”  كه متعلق به سيروان خسروي است  با صداي زانيار  آهنگساز اين اثر اجرا شد.
پس از اجراي آهنگ “دوست دارم زندگي رو” مهمانان آهنگ هاي در خواستي و محبوبشان را بيان كردند و به ترتيب چند آهنگ پُرطرفدار ديگر دوباره اجرا شد.
در لحظات پاياني كنسرت،  زانيار خسروي از شركت برگزار كننده “آواي فروهر” و همچنين اعضاي گروه خود شروين شهبازي، محسن كامران جم، اميد فرهودنيا، امين راد، محمدرضا رهنما تشكر كرد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه