رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 اسفند 1393 - 16:33
  • کد خبر : ۴۹۰۵
  • چاپ خبر : حمید عسکری بدون “ستاره” در نمایشگاه /غیبت بزرگ نیما وارسته روی استیج

حمید عسکری بدون “ستاره” در نمایشگاه /غیبت بزرگ نیما وارسته روی استیج

صفحه موسیقی: شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان حمید عسکری و هوادارانش در دو سئانس بود که حسابی با خواننده محبوب‌شان کولاک کردند. ماجرای لباس عسکری این کنسرت که به خاطر درخواست‌های زیاد تمدید شده بود دیشب در حالی برگزار شد که حمید عسکری با یک دست لباس سفید که با سنگ‌دوزی زیبا طراحی شده […]

صفحه موسیقی: شب گذشته سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان حمید عسکری و هوادارانش در دو سئانس بود که حسابی با خواننده محبوب‌شان کولاک کردند.

ماجرای لباس عسکری

این کنسرت که به خاطر درخواست‌های زیاد تمدید شده بود دیشب در حالی برگزار شد که حمید عسکری با یک دست لباس سفید که با سنگ‌دوزی زیبا طراحی شده بود روی استیج ظاهر شد و هوادرانش با دیدن او در این لباس هیجان زده شده و برای مدت زمان طولانی او را تشویق کردند و از آنجایی که این ابراز علاقه‌ها پایان نمی‌یافت اولین قطعه در میان تشویق‌ها آغاز شد.

حمید در نمایشگاه “تلافی” کرد

بعد از اجرای دو قطعه این بار نوبت به اجرای قطعه پرطرفدار “تلافی” رسید و با پخش صدای آهنگ این قطعه سالن تا مرز انفجار پیش رفته و همگی یک صدا با این هنرمند همخوانی کردند.

وقتی که خواننده روانی می‌شود

آنقدر فضای سالن با همخوانی‌ها گرم شده بود که عسکری هر از چند گاهی رو به تماشاچیان اعلام می‌کرد: حال همگی خوبه؟ و زمانی که با تشویق‌های مکرر و بی‌پایان مردم رو به رو شد برای جبران قطعه “روانی می‌شم” را اجرا کرد.

جنگ میان قرمز و آبی

عسکری تبحر زیادی در اجرا دارد و این مسئله کاملا در اجرا‌هایش به اثبات رسیده است، این بار هم او برای بیشتر کردن هیجان فضای کنسرت از همه درباره تیم محبوب خود میان قرمز و آبی ‌ها سوال پرسید و در ‌‌نهایت این نظرخواهی به معرفی آرش برهانی و رضا عنایی که به عنوان مهمانان ویژه در مراسم حضور داشتند، رسید.

مهمانان ویژه شب گذشته علاوه بر آرش برهاتی و رضا عنایتی؛ داود حیدری (گوینده پیشکسوت رادیو)، غلام علمشاهی (تهیه‌کننده شرکت آوای نکیسا) بودند.

“قسمت” شما بودم

در اواسط برنامه عسکری گفت: قطعه‌ای که الان اجرا می‌کنم باعث پیوند میان شما و من شد، این تراک بود که من را به شما معرفی کرد و تمام این صحبت‌ها در ‌‌نهایت به اجرای قطعه “قسمت” ختم شد.

لیست قطعات

قطعات: تلافی، روانی می‌شم، خوشبختی، بگو دوستم داری، خودم به خنده می‌زنم، خسته شدم، قسمت، به عشق تو، بزن بارون، اگه به تو نمی‌رسم، من کجای زندگیتم و.. در سئانس دوم برنامه اجرا شدند.

اعضای ارکستر

سعید صارمی (پرکاشن)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، میلاد عالمی (ویولن)، میلاد اکبری (گیتار و کی بورد)، مهدی قامسی (گیتار باس)، پوریا حیدری (کی بورد و بک وکال)، کیان دارات (گیتار نایلون)، علی شمس آبادی (ساکسفون)، امین قمی‌نژاد (درامز)، مهرداد عالمی (ویولن سل)، منصور جنید (کی بورد)، فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون) اعضای ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دادند.

جای خالی نیما وارسته…

نیما وارسته ویولنیست و تنظیم کننده با اخلاق و قهار موسیقی که چند ماه پیش بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت از اعضای سابق گروه ارکستر حمید عسکری بود که شب گذشته با دیدن ویولنیست جدید گروه و صدای آرشه ویولنش ناخودآگاه جای خالی این هنرمند تداعی شد.

حواشی سئانس دوم کنسرت حمید عسکری:

-لباس یک دست سفید حمید با طراحی سنگ دوزی شده در نگاه اول بسیار جلب توجه می‌کرد.

– عسکری پیش از معرفی هر مهمان با لفظ یک جیغ بلند از مردم می‌خواست شخص مورد نظر را تشویق کنند.

– داود حیدری (گوینده کهنه کار رادیو) که دیشب مهمان ویژه برنامه نیز بود پدر پوریا حیدری موزیسین و جزو اعضای ارکستر حمید محسوب می‌شود.

-قطعات “خوشبختی” و “قسمت” بیش از دیگر قطعات مورد استقبال قرار گرفتند.

-با وجود درخواست زیاد برای اجرای قطعه “ستاره” اما این قطعه اجرا شند.

-قطعه “خوشبختی” آخرین آهنگی بود که خوانده شد.

گزارش تصویری بزودی پیوست خواهد شد…

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه