رفتن به بالا
  • جمعه - 1 اسفند 1393 - 03:34
  • کد خبر : ۴۷۹۲
  • چاپ خبر : اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی  پس از ٧ سال تا اواخر اسفند منتشر مي شود

اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی  پس از ٧ سال تا اواخر اسفند منتشر مي شود

صفحه موسیقی-سجاد مالمیر: علی عبدالمالکی از جمله خوانندگانی است که در اواسط دهه ٨٠ به جامعه  موسیقی معرفی و با دو آلبوم غیر رسمی به سرعت به محبوبیت فراوانی در بین مخاطبان موسیقی رسید. پس از انتشار دو آلبوم غیر رسمی « خدانشناس » و « نامسلمون » که عمدتا قطعات آن، قطعات کاور شده از […]

صفحه موسیقی-سجاد مالمیر: علی عبدالمالکی از جمله خوانندگانی است که در اواسط دهه ٨٠ به جامعه  موسیقی معرفی و با دو آلبوم غیر رسمی به سرعت به محبوبیت فراوانی در بین مخاطبان موسیقی رسید.
پس از انتشار دو آلبوم غیر رسمی « خدانشناس » و « نامسلمون » که عمدتا قطعات آن، قطعات کاور شده از آهنگ هاي محبوب ترکیه ای بودند و مابقی آن ها را خود عبدالمالکی ساخته بود، شاید هواداران عبدالمالکی هیچ گاه فکر نمی كردند که برای شنیدن سومین آلبوم خواننده محبوبشان باید ٧ سال انتظار بکشند.
عبدالمالکی که در این ٧ سال، چندین تک آهنگ منتشر نمود، به شدت درگير اخذ مجوز و تحت فشار هوادارانش بود. او از سال ١٣٨٧ به دنبال مجوز بود که در نهايت در سال ١٣٩٠ موفق به أخذ مجوز شد و پس از آن کنسرت های رسمی اش را نیز برگزار کرد. اما از طرفي طرفداران اين خواننده او را محکوم عدم توجه به مخاطبانش مي كردند زیرا پخش آلبومش بارها با تاخیر مواجه شد که بالاخره طی چند روز گذشته مراحل ساخت این آلبوم پر دردسر به پایان رسید.
علی عبدالمالکی برای جبران تاخیرهای متوالی در انتشار و رفع عطش هوادارانش برای شنیدن قطعات جدید، آلبوم خود را با ١٥ قطعه به بازار ارائه مي دهد.
عبدلملكي بیشتر بار آلبوم جدیدش أعم از ملودي و تنظيم چند قطعه را خود بر دوش كشيده است.  ترانه های این آلبوم نیز از سروده های  “علیرضا مرتضی قلی”  و “علی استیری” می باشد . برای تنظیم باقي قطعات  را  “مجید اصلاحی”، “معین راهبر” ، “مهران عباسی”، “کاووس حسینی” و .. بر عهده داشته اند.
به گزارش صفحه موسیقی ، تیزر رسمی آلبوم جدید علی عبدالمالکی به کارگردانی “میثم حاجی عباسی” ظرف چند روز آینده در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و آلبوم هم با فاصله کوتاهی نسبت به تیزر تا پایان امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه