رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 بهمن 1393 - 13:24
  • کد خبر : ۴۷۶۳
  • چاپ خبر : محسن یگانه وعده حباب داد/ همخوانی مردم با خواننده پاپ

محسن یگانه وعده حباب داد/ همخوانی مردم با خواننده پاپ

صفحه موسیقی: محسن یگانه در پنجمین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با وعده انتشار آلبوم «حباب»، پذیرای علاقمندان به موسیقی پاپ در برج میلاد بود. شامگاه 27 بهمن ماه پنجمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر با باران زمستانی همراه بود و با وجود بارش باران دوستداران موسیقی پاپ به برج میلاد […]

صفحه موسیقی: محسن یگانه در پنجمین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با وعده انتشار آلبوم «حباب»، پذیرای علاقمندان به موسیقی پاپ در برج میلاد بود.

شامگاه 27 بهمن ماه پنجمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر با باران زمستانی همراه بود و با وجود بارش باران دوستداران موسیقی پاپ به برج میلاد آمده بودند تا در دو سانس مهمان محسن یگانه باشند.

شب گذشته هشتمین و نهمین کنسرت در بخش موسیقی پاپ سی امین جشنواره موسیقی فجر که به اجرای محسن یگانه اختصاص داشت با کمترین تاخیر برگزار شد. جمعیت حاضر در مرکز همایش های برج میلاد با انرژی بسیاری برای تماشای کنسرت آمده بودند و این سالن شلوغ ترین اجراهای موسیقی موسیقی پاپ در چند روز گذشته را به خود دید.

جمعیت حاضر در سالن با همه قدرت محسن یگانه را تشویق می کردند و آهنگ های درخواستی خود را نیز یکصدا فریاد می زدند و یگانه هم با صمیمت و مهربانی پاسخگوی درخواست تماشاگران بود. هیاهو در سالن برگزاری کنسرت به اندازه ای بود که محسن یگانه در صحبت های خود مکررا عنوان می کرد که از وجود این همه صدا و انرژی لذت می برد. و یا برای داغ شدن اجرا خطاب به حاضران در سالن می گفت هر اندازه صدای دست ها بیشتر شود کنسرت زودتر شروع می شود.

این خواننده موسیقی پاپ کنسرت خود را با آهنگ «هوایی شدی» آغاز کرد و در ادامه قطعات «روت می شه»، «دوست دارم» را اجرا کرد. اما در این میان اجرای قطعه «سکوت قلب» بیشترین واکنش و علاقه را از سوی مخاطب موسیقی پاپ به دنبال داشت و حاضران در سالن با صدای بلند ترانه را با یگانه همخوانی تا جایی که صدای خواننده در میان هیاهوی تماشاگران گم می شد.

درخواست حاضرین در سالن از یگانه لحظه به لحظه بیشتر می شد و این خواننده موسیقی پاپ با اشتیاق بسیار پاسخ مثبت به آنها می داد. البته محسن یگانه در میان شور و هیجان ایجاد شده تپق های بسیاری می زد و تعداد این تپق ها به اندازه ای شد که خطاب به حاضرین گفت: این تپق ها به دلیل خستگی من برای تولید آلبوم «حباب» است که به زودی منتشر خواهد شد.

یگانه در ادامه بیان کرد: امیدوارم این آلبوم را هم مانند آلبوم گذشته دوست داشته باشید و از آن استقبال کنید و حمایت های شما ادامه داشته باشد.

این خواننده پس از اینکه وعده انتشار تازه ترین آلبوم موسیقی خود با نام«حباب» را داد، قطعه «باور کنم» را برای نخستین بار برای حاضرین در سالن  اجرا کرد. محسن یگانه بعد از خواندن این قطعه خطاب به حاضرین در سالن گفت: امیدوارم این آهنگ را دوست داشته باشید.

635597668454426326 (1)

وی زمانی که پاسخ مثبت تماشاگران در سالن را شنید بار دیگر متذکر شد: می دانم خوشتان آمد چون اینقدر سلیقه های ما مشترک است که مطمئن هستم از این آلبوم لذت خواهید برد.

محسن یگانه در پایان سانس نخست از کنسرت خود در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر اعضای گروه خود را معرفی کرد و گفت: لازم می دانم از گروه خوبم بابک ملکی فر نوازنده گیتار الکترونیک، علی ثابت نوازنده کیبورد، بهمن اردلان نوازنده پرکاشن، حسین شریفی نوازنده ترمبون،حسن فراهانی نوازنده ترومپت، بنیامین بیانی نوازنده ساکسیفون، حمید برومند نوازنده گیتار باس تشکر کنم چراکه همواره در همه مراحل تولید آلبوم و یا برگزاری کنسرت مرا همراهی کردند.

این خواننده موسیقی پاپ کنسرت خود در سانس اول را با قطعه «هوایی شدی» به پایان برد. در حالیکه تماشاگران سانس ساعت 18:15 دقیقه کنسرت محسن یگانه هنوز بیرون نیامده بودند علاقمندان به موسیقی این خواننده بیرون از درهای برج میلاد به صف ایستاده بودند تا برای نوبت دوم اجازه ورود پیدا کنند.

برخی از علاقمندان به موسیقی پاپ بدون خرید بلیت به برج میلاد آمده بودند تا بلیت های کنسرت را از طریق گیشه فروش بلیت تهیه کنند.

به دنبال استقبال مردم از میله های نورانی شب رنگ در کنسرت های موسیقی پاپ قیمت آنها نسبت به روز اول جشنواره و در اجرای کنسرت محسن یگانه بالاتر رفته بود و مشتریان با قیمت 1000 تومان بالاتر چراغ های رنگین را خرید می کردند.

عکاس: میلاد بهشتی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه