رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 بهمن 1393 - 14:24
  • کد خبر : ۴۷۶۸
  • چاپ خبر : آلبوم « فقط گوش کن » رضا صادقی اوایل اسفند منتشر می شود

آلبوم « فقط گوش کن » رضا صادقی اوایل اسفند منتشر می شود

 صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : پس از گذشت بیش از یک و نیم سال از انتشار آخرین آلبوم رضا صادقی ، هم اکنون ششمین آلبوم رسمی او به نام « فقط گوش کن » که شامل 16 قطعه می باشد آماده ی انتشار شده است.   این آلبوم حاصل همکاری صادقی با بسیاری ترانه […]

 صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : پس از گذشت بیش از یک و نیم سال از انتشار آخرین آلبوم رضا صادقی ، هم اکنون ششمین آلبوم رسمی او به نام « فقط گوش کن » که شامل 16 قطعه می باشد آماده ی انتشار شده است.
 
این آلبوم حاصل همکاری صادقی با بسیاری ترانه سرایان ، آهنگسازان ، تنظیم کننده ها و نوازندگان بسیار خوب کشور است . در بخش ترانه علاوه بر صادقی ، ترانه سرایان شناخته شده ایی از جمله بابک صحرایی ، مهرزاد امیرخانی و ترانه مکرم نیز حضور دارند . بیتا طایی ، نگار جعفری ، علی استیری ، ابراهیم منصف ، امیر حسین الهیاری ، مهدی محمدی ، عرفان سلیمی و حسین سلیمانی نیز دیگر ترانه های این آلبوم را سروده اند . اکثر ملودی های این آلبوم از ساخته های رضا صادقی است و مابقی ملودی ها را ساناز کریمی ، فاضل پیش ، فرشید ادهمی ، امین قباد ، سعید سام و اشکان خشایی ساخته اند.
 
شجاعت شفایی ، بابک مافی ، شهرداد امیدوار ، اشکان آبرون ، پویا نیکپور ، مجید نصیری ، مسعود همایونی ، هومن نامداری ، رضا تاجبخش ، معین راهبر ، مهران خالصی ، اسماعیل حسینی ، میثم مروستی و فاضل پیش تنظیم کننده های این مجموعه صوتی هستند که هر کدام حداقل یک قطعه را تنظیم کرده اند.
 
« فقط گوش کن » آلبومی عاشقانه است که همان تم آلبوم های گذشته ی صادقی را در برمی گیرد و علاوه بر قطعات هاوس و اسلو پاپ که دو آلبوم آخر صادقی را شامل می شدند ، چند قطعه نیز به سبک راک تنظیم شده است . تنظیم کنندگان این آلبوم برای تنظیم قطعات از سازهای مختلفی استفاده کرده اند و برای این مهم به سراغ نوازندگانی مشهور از جمله مسعود همایونی ، فیروز ویسانلو ، یاشار خسروی ، هومن نامداری ، میلاد درخشانی ، پیام طونی ، میثم مروستی و رضا تاجبخش رفته اند.
 
همچین شایان ذکر است که آرش پاکزاد یکی از مشهورترین مهندسین صدا در موسیقی کشور ، آلبوم جدید صادقی را میکس و مسترینگ کرده استو
صادقی در روزهای اخیر با انتشار چند دمو و تیزر از آلبوم جدیدش ، شور و حال عجیبی میان مخاطبانش به راه انداخته است ، به گونه ای که هواداران صادقی با به اشتراک گذاشتن جمله ی « منتشر نمی شود ، منفجر می شود » علاوه بر تبلیغ آلبوم خواننده محبوبشان ، این امید را دارند که آلبوم جدید صادقی بازگشت دوباره ای برای خواننده ی آلبوم « وایسا دنیا » به روزهای اوجش باشد .
 
به گزارش صفحه موسیقی آلبوم « فقط گوش کن » رضا صادقی مراحل پایانی چاپ و تکثیر خود را می گذارند و ظرف یکی دو هفته ی آینده بهمراه گلچینی از ویدئو کنسرت تهران و موزیک ویدئو قطعه ی « عاشقتم » به بازار موسیقی ارائه خواهد .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه