رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 23 بهمن 1393 - 09:09
  • کد خبر : ۴۷۱۸
  • چاپ خبر : اختصاصی صفحه موسیقی از چهارمین آلبوم رسمی محسن یگانه

اختصاصی صفحه موسیقی از چهارمین آلبوم رسمی محسن یگانه

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : بیش از دو سال از انتشار آخرین آلبوم محسن یگانه می گذرد ، آلبومی که قرار بود آخرین مجموعه رسمی او باشد . خبری شوک آور که یگانه پس از انتشار « حباب » آن را اعلام کرد و بعد از آن چندین تک آهنگ منتشر نمود . این خبر […]

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : بیش از دو سال از انتشار آخرین آلبوم محسن یگانه می گذرد ، آلبومی که قرار بود آخرین مجموعه رسمی او باشد . خبری شوک آور که یگانه پس از انتشار « حباب » آن را اعلام کرد و بعد از آن چندین تک آهنگ منتشر نمود . این خبر شدیدا ً مخاطبان او را نگران کرده بود زیرا از قبل شایعاتی مربوط به بیماری قلبی محسن یگانه وجود داشت که بعدها این شایعات تکذیب شدند . اما اوایل سال جاری بود که محسن یگانه به هوادارانش نوید یک آلبوم رسمی دیگر داد . آلبومی که این روزها آخرین مراحل تنظیم و تهیه اش را می گذراند .

آلبوم جدید محسن یگانه که نام آن هم مشخص شده اما یگانه ترجیح می دهد فعلا آن را اعلام نکند ، شامل 12 قطعه است که همانند تمامی آلبوم های رسمی دیگر او ، تمامی ترانه های آلبوم را خود محسن یگانه سروده است . نکته ی قابل تامل در مورد ملودی ها اینست که آلبوم جدید یگانه اولین آلبوم رسمی اوست که در آن یک قطعه ی خارجی را به اصطلاح کاور نکرده است بلکه آهنگسازی تمامی قطعات نیز با خود اوست .
سیاست محسن یگانه برای تبلیغات پیش از انتشار آلبومش نسبت به سیاست های سابق او تغییر کرده است . یگانه همانطور که ترجیح می دهد نام آلبوم را تا روزهای نزدیک انتشار اعلام نکند ، می خواهد اسامی عوامل آلبوم نظیر نام تنظیم کننده ها ، میکس و مسترینگ و همچنین اسامی قطعات آلبوم را نیز فعلا ً فاش نکند .
 با پیگیری های صفحه ی موسیقی متوجه شدیم که آلبوم جدید محسن یگانه 2 قطعه ی 6/8 دارد و مابقی قطعات به سبک های هاوس و اسلو پاپ تنظیم شده اند . علی ثابت از تنظیم کننده های آلبوم می باشد و خود محسن یگانه نیز چند قطعه را تنظیم کرده است . تنظیم کنندگان نام آشنای دیگر نیز مابقی قطعات آلبوم را تنظیم کرده اند . چنگال تقدیر ، دیوار و نه از قطعات محبوب این آلبوم هستند و قطعه ی اسکله این بار نیز در آلبوم یگانه گنجانده نشده و به احتمال زیاد در آلبوم بعدی او قرار خواهد گرفت .
جدیدترین آلبوم محسن یگانه مراحل نهایی ساخت خود را می گذراند اما فعلا ً تاریخ دقیقی برای پخش آن نمی توان در نظر گرفت . به گفته ی یک منبع آگاه نزدیک به محسن یگانه احتمال انتشار این آلبوم قبل از پایان امسال اندک ولی بعید نیست . گفتنی است که محسن یگانه برای انتشار آلبوم جدیدش این بار با یک شرکت پخش دیگر که فعلا ً نخواسته نام آن هم فاش شود همکاری کرده و همکاری اش را با شرکت های آوای هنر و هنر اول قطع کرده است .
6890706-b

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه