رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 بهمن 1393 - 10:50
  • کد خبر : ۴۶۷۹
  • چاپ خبر : یاس هم مجاز شد

یاس هم مجاز شد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: یاسر بختیاری با نام هنری یاس روی تیتراژ فیلم سینمایی ˝چارسو˝ قطعه‌ای با مضمون اجتماعی اجرا کرد. همزمان با انتشار و پخش فیلم سینمایی “چارسو” به کارگردانی فرهاد نجفی در شبکه نمایش خانگی یاسر بختیاری با نام هنری یاس قطعه‌ای با مضمون اجتماعی را برای اولین بار روی این فیلم خواند. نجفی […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: یاسر بختیاری با نام هنری یاس روی تیتراژ فیلم سینمایی ˝چارسو˝ قطعه‌ای با مضمون اجتماعی اجرا کرد.

همزمان با انتشار و پخش فیلم سینمایی “چارسو” به کارگردانی فرهاد نجفی در شبکه نمایش خانگی یاسر بختیاری با نام هنری یاس قطعه‌ای با مضمون اجتماعی را برای اولین بار روی این فیلم خواند.

نجفی درباره این قطعه و انتخاب یاس به هنرآنلاین گفت: مضمون کلی فیلم “چارسو” درباره بیداری آدم‌ها و تاثیرگذاری جامعه روی آن‌ها است و تمام این‌ها مستلزم قرار گرفتن یک کار اجتماعی خوب بود که بتواند پیام را به صوت کامل انتقال بدهد. از آنجایی که روابطم با موسیقی‌دان‌ها خوب است و از تاثیر موسیقی روی فیلم با خبرم ترجیح دادم تا از یاسر بختیاری که در این زمینه تخصص بالایی دارد استفاده کنم.

وی درباره تاخیر به وجود آمده از زمان اکران تا پخش شبکه نمایش خانگی گفت: یک سری مشکلات برای پخش وجود داشت، اما ارتباطی با حضور یاس به عنوان خواننده در این فیلم نداشت.

فیلم “چارسو” صبح روز دوشنبه در سراسر کشور توسط شبکه نمایش خانگی منتشر و پخش شد. محمدرضا فروتن و نیوشا ضیغمی در این فیلم بازی می کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه