رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 بهمن 1393 - 10:52
  • کد خبر : ۴۶۸۲
  • چاپ خبر : بعد از 15 سال گروه آریان منحل شد

بعد از 15 سال گروه آریان منحل شد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اعضای گروه موسیقی آریان بعد از ۱۵ سال همکاری و فعالیت در عرصه موسیقی اسفند ماه امسال بعد از انتشار پنجمین آلبوم رسمی خود با این گروه خداحافظی می‌کنند. گروه موسیقایی “آریان” که به مدت ۱۵ سال در عرصه موسیقی پاپ فعالیت داشته است و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرد، بعد از حواشی‌های […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: اعضای گروه موسیقی آریان بعد از ۱۵ سال همکاری و فعالیت در عرصه موسیقی اسفند ماه امسال بعد از انتشار پنجمین آلبوم رسمی خود با این گروه خداحافظی می‌کنند.

گروه موسیقایی “آریان” که به مدت ۱۵ سال در عرصه موسیقی پاپ فعالیت داشته است و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرد، بعد از حواشی‌های فراوان سرانجام اسفند ماه امسال بعد از انتشار آلبومی با نام “خداحافظ” به کار خود پایان می‌دهد.

آلبوم آخر گروه یازده قطعه دارد و ترانه و ملودی‌های آن ساخته علی پهلوان، شراره فرنژاد و سیامک خواهانی است. در بخش تنظیم هم سعید مدرس، فرشاد فارسیان و شهاب حسینی همکاری داشته‌اند.

محسن رجب‌پور درباره این خداحافظی  گفت: آلبوم پنجم آریان مدت‌هاست که مجوز گرفته اما به دلیل اختلاف سلیقه‌ای که بین ما و بعضی از اعضای آریان درباره انتشار یا عدم انتشار آلبوم إیجاد شد، مدت زمانی از دست رفت که امروز آن حاشیه‌ها را سپری کرده‌ایم. البته همین دوره پرحاشیه باعث شد بعضی از اعضای آریان به همه اتفاقات خوب گذشته پشت کنند و مسائلی را مطرح کنند که فقط خاطر هواداران را مکدر کند و آن‌ها را برنجاند. خوشبختانه علی پهلوان که معرفت و بزرگواری‌اش ثابت شده، این بار هم مثل همیشه با تدبیر عمل کرد و ما به این نتیجه رسیدیم که پس از به روز کردن شرایط فنی آلبوم، آن را طی هفته‌های آتی منتشر کنیم. الان در مراحل آخر رایزنی با اسپانسر‌ها هستیم. امروز آمادگی مذاکره با اسپانسرهای دیگر را هم داریم ولی درصددیم این موضوع تا پایان بهمن نهائی شود و ما بتوانیم آلبوم پنجم آریان را به عنوان عیدی به مردم ایران تقدیم کنیم.»

وی همچنین درباره جزئیات انتشار آخرین آلبوم هم گفت: امروز همه کارهای آلبوم از مس‌تر کار تا طراحی‌های آلبوم انجام شده و فقط کدگذاری قطعات مانده که مقداری زمان می‌برد.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه