رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 بهمن 1393 - 23:21
  • کد خبر : ۴۶۸۶
  • چاپ خبر : بازگشت صدای محسن چاوشی به سینماهای کشور از 24 بهمن

بازگشت صدای محسن چاوشی به سینماهای کشور از 24 بهمن

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : فیلم سینمایی « لامپ 100 » با نام قبلی هیولا به نویسندگی و کارگردانی سعید آقاخانی و هنرمندی محسن تنابنده و ساره بیات پس از کش و قوس های فراوان بالاخره از روز جمعه 24 بهمن ماه به صورت همزمان در سینماهای تهران و 40 شهرستان کشور اکران می شود […]

صفحه موسیقی – سجاد مالمیر : فیلم سینمایی « لامپ 100 » با نام قبلی هیولا به نویسندگی و کارگردانی سعید آقاخانی و هنرمندی محسن تنابنده و ساره بیات پس از کش و قوس های فراوان بالاخره از روز جمعه 24 بهمن ماه به صورت همزمان در سینماهای تهران و 40 شهرستان کشور اکران می شود . این فیلم سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین فیلم در بخش مبارزه با اعتیاد انتخاب شد.

 

 

 

برای این فیلم سینمایی محسن چاوشی یک قطعه مرتبط به فضای فیلم با نام « بید بی مجنون » خوانده که تیتراژ پایانی این فیلم است و البته این احتمال نیز وجود دارد که از بخشهایی از این قطعه در میان فیلم نیز استفاده شده باشد . ترانه ی این اثر از سروده های حسین صفاست و آهنگسازی و مهندسی صدای آن توسط محسن چاوشی انجام شده که با تنظیم بهنود فدوی همراه است.
امتیاز قطعه ی « بید بی مجنون » متعلق به تهیه کنندگان فیلم « لامپ 100 » است و در صورتی توسط وب سایت محسن چاوشی منتشر می شود که عوامل فیلم اجازه ی انتشار آن را بدهند که این امکان در روزهایی که فیلم بر روی پرده می رود تقریبا ً بعید است و هواداران محسن چاوشی برای شنیدن نسخه ی اورجینال این اثر باید منتظر بمانند.
لامپ 100 بعد از فیلم ماندگار « سنتوری » دومین تجربه ی سینمایی محسن چاوشی ست که به نظر می رسد این بار نیز نقش محسن چاوشی در دیده شدن یک فیلم کم تاثیر نباشد . عوامل این فیلم سینمایی در وب سایت و صفحات رسمی و همچنین در مصاحبه ها و آنونس های منتشر شده از فیلم بر روی نام محسن چاوشی تاکید بسیاری کرده اند که این پافشاری و تاکیدات مطمئنا ً مخاطبان فراوانی از محسن چاوشی را برای دیدن این فیلم و شنیدن صدای خواننده مورد علاقه شان به سینما خواهد کشاند .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه