رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 بهمن 1393 - 14:34
  • کد خبر : ۴۶۶۶
  • چاپ خبر : محسن شریفیان: وزارت ارشاد ما را سانسور نکرده است

محسن شریفیان: وزارت ارشاد ما را سانسور نکرده است

صفحه موسیقی: مدیر گروه موسیقی «لیان» تأکید کرد که مرکز موسیقی و وزارت ارشاد هیچ‌گاه ما را سانسور نکرده است. این گروه موسیقی بومی در اجرای شامگاه گذشته‌اش با قطعه‌ی «الا صل علی دین محمد / بده صلوات بر آل محمد» کار خود را آغاز کرد. محسن شریفیان – مدیر این گروه موسیقی – در […]

صفحه موسیقی: مدیر گروه موسیقی «لیان» تأکید کرد که مرکز موسیقی و وزارت ارشاد هیچ‌گاه ما را سانسور نکرده است.

این گروه موسیقی بومی در اجرای شامگاه گذشته‌اش با قطعه‌ی «الا صل علی دین محمد / بده صلوات بر آل محمد» کار خود را آغاز کرد.

محسن شریفیان – مدیر این گروه موسیقی – در این‌باره گفت: هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست که کار خود را با نام حضرت محمد (ص) آغاز کنیم. گروه ما پیام‌آور موسیقی جنوب کشور درباره‌ی حضرت محمد (ص) و همچنین آیین باران‌خواهی است.

او همچنین اظهار کرد: ما مسلمان هستیم و البته به تمام ادیان نیز احترام می‌گذاریم.

در ادامه، یک قطعه‌ی موسیقی از منطقه‌ی هرمزگان اجرا شد. شریفیان سپس گفت: از مرکز موسیقی وزارت ارشاد تشکر می‌کنیم که به ما امکان داد که این برنامه را اجرا کنیم. در سانس قبل این کنسرت، سوءبرداشت‌هایی شده بود که من باید بگویم مرکز موسیقی و وزارت ارشاد هیچ‌وقت ما را سانسور نکرده و حتی به ما بها هم داده است.

قطعه‌ی «دریانوردان خلیج فارس» و همچنین قطعه‌ای بومی که درباره‌ی دختری بود که با آواز خواندن توانست به زادگاهش بازگردد، دیگر بخش‌های این کنسرت بودند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه